Mô tả công việc
- Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager
- Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behavior, uniforms and excellent communication skills.
- Forms the link and interfaces between the hotel’s different departments and various points of reception.
- Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay.
- Promotes the hotel’s offer. Helps meet the department’s quantitative targets through his/her sales efforts.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
- The Welcomer will be the person that a guest will come to see to look for a service or some assistance. The greeting and attitude of the Welcomer will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.
- Being at the service of the guest, the first task of the Welcomer is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm & positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Welcomer.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
- Keep good rapport with all staff.
- Follow hotel rules and regulations at all times.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Complete knowledge of hotel's facilities and services.
- Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.
RELATIONS
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS
- Performs any other duties that may be assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
- 05 working days or 40 hrs per week
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.
- Good command in English.
- Proactive in approaching customers.
- Office computer literacy.
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.
- Ability to deal with colleagues/customers professionally.
- Excellent in service mind oriented.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)
Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá
Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)