8104
Serving the needs of all families with young children, Carter’s Inc. is the largest North American apparel retailer exclusively for babies and young children, encompassing Carter’s, OshKosh B’gosh, Skip*Hop and Little Planet brands. Meaningful work, constant learning, genuine people, and a community guided by core values that promote inclusion and innovation is in everything we do. There are many reasons to build your career at Carter's.
Candidates with strong experience and skills in Production Planning and Supply Chain Analysis in Apparel industry will fit this position.
Production Operations (Buy & WIP), PO, and Vendor Management
- Work directly with vendors to maintain accurate and timely production operation data in the systems
- Understand the logic and lead times of the Buy & Production and Time & Action (T&A) calendars
- Communicate with vendors and cross-functional teams (US Planning, Sourcing and HK Production Planning) to proactively support execution of manufacturing activities
- Identify potential delivery risks, outline possible root causes, work with vendors on solutions to eliminate or mitigate risks at the earliest stage
- Collaborate with other functional departments (Sourcing/QA/Logistics) to solve production and delivery related issues
- Act as a gatekeeper to ensure vendors’ commitment to all required production planning processes / rules
- Prepare and deliver production risk reporting, conduct analysis on delivery performance and drive for improvement
- Monitor timely shipment booking request and shipment closure utilizing automated reporting for designated vendors
- Participate in system/ reporting enhancement projects to strengthen operational efficiency
- Identify tools or reporting capabilities to further optimize data quality
- At least 4 years of working experience in Apparel manufacturing with advanced knowledge of end to end supply chain processes. Experience in US/Canada market is preferable
- Highly analytical, well organized, and systematic with problem-solving skills
- Willing to challenge status-quo and explore potential improvement opportunities
- Hands on and through risk analysis of production, sensitive to numbers
- Good command of written and spoken English
- Advanced communication skills; capable of providing direction and conveying concepts to vendors
- Advanced skills using Microsoft Office applications (Especially Excel)
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.
Review Goldsun Việt Nam
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, phát huy được khả năng, tinh thần làm việc tốt (ID)
Môi trường làm thoải mái, hệ thống quản lý có quá nhiều vấn đề khó có khả năng cải thiện (ID)