*Responsibilities:
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Address the concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Perform daily patrol of the Cobi Homes and conduct daily F&B check to ensure good cleanliness as well as Safety and Security.
- Conduct regular check/ inspection to ensure that all Cleaning, Security and Parking staff are knowledgeable of basic requirements for Cleanliness, Security & Parking.
- Update and conduct training on Health, Safety & Security for all Cleaning, Security & Parking staff as and when necessary.
- Maintain and enforce operational standards relating to cleaning, security, parking, fire safety and prevention as well as other requirements in Cobi Home’ rules & regulations.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with Cobi Home’s policy, regulations, and procedures.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.
- Review incident reports, daily reports, logbooks, etc. and update Operation Supervisor/ Operation manager/ Property Manager.
- Prepare and submit operation reports relating to cleaning, security, parking, consumable consumption monthly/ quarterly/ yearly as well as other reports related to operation department.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Identify security threats, develop action plan for the health, safety and security of Cobi Homes.
- Attend the hand-over of premises to tenants as well as the take-over of tenant premises.
- Execute other tasks as assigned by Operation Supervisor/ Operation Manager.
**Requirements:
- Above 3 years of experiences Shopping Mall/ Office Operation Officer/ Building Executive
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analyze situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.
Review Goldsun Việt Nam
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, phát huy được khả năng, tinh thần làm việc tốt (ID)
Môi trường làm thoải mái, hệ thống quản lý có quá nhiều vấn đề khó có khả năng cải thiện (ID)