Mô tả công việc
Analyze Client’s request to come up with the right strategies, assign tasks to internal resources to develop services model and proposal.
Consolidate and produce business plans and review together with other business heads.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships with clients to expand new projects.
Assist Directors and BODs to track and provide analytical reports on the development of strategic initiatives, financial performance and the market.
Involve in Proposal and Quotation making process.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Other tasks as assigned by Division Director and BODs.
Develop and communicate strategic roadmap, corporate strategies and business strategies to relevant business units.
Analyze situations and identify needs of new and existing Client to propose Solutions.
Research and identify market trends and opportunities, collaborate with internal & external stakeholders to create New Service Model based on Market trend and New technology.
Design core solutions to address client’s business needs.
Study and localize Group’s Service Model to Vietnam Market.
Produce regular and ad- hoc research papers / reports on business development and market landscape.
Complete all reporting activities accurately and on time.
Research and develop various solutions to case studies and service models.
Educate stakeholders to understand the concept of TCV&039;s new services.
Join Client meeting with Sales/ Client Success team to gather and verify business needs, gather requirements and provide consultation to Client.
Yêu cầu công việc
Proficient Microsoft Office (Advanced Excel, Power Point).
Logical and critical thinking, Analytics skill, Market research, Attention to details, Problem solving, Technical Skills, Decision- Making Skills, Managerial Skills.
Fluent written and Spoken English (equivalent to IELTS 7.5).
Bachelor’s degree.
Familiar with B2B Global business environment.
Presentation, Negotiation and Persuasion Skills.
Experience in BA, Market research & Consulting (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting) for at least 2 years.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:45:02
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.
Review Goldsun Việt Nam
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, phát huy được khả năng, tinh thần làm việc tốt (ID)
Môi trường làm thoải mái, hệ thống quản lý có quá nhiều vấn đề khó có khả năng cải thiện (ID)