Mô tả công việc
1. Support for implementing the VTS Go-to market strategy
2. VTS product management (inventory management, installation base, etc.)
3. Develop and maintain service agreements, POs, ROI calculation on VTS products
4. Develop marketing materials for VTS products
5. Develop training modules and programs for eye care practitioners on VTS
6. Assist in installation and troubleshooting support for VTS equipment.
7. Conduct demo and training sessions on VTS machines to eye care practitioners.
8. Gathering of market and competitive market intelligence
9. Develop competitive analysis for different VTS products to overcome objections / barriers.
10. Develop and conduct internal training to commercial and non-commercial staff
11. Advise customers on VTS enquiries or troubleshooting support.
12. Occasional travel to support for training and other related activities
13. Any other duties and responsibilities as assigned by the management
Yêu cầu công việc
1. Education / Professional Certification
Minimum Diploma in Optometry / Information Technology/ Automation Engineering or Bachelor in Optometry / Information Technology / Engineering. Preferably from the medical/optical industry
2. Experience
At least 2 – 3 years of medical/optical equipment or related work experience
3. Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills
- Able to tactfully handle stressful and difficult situation
- Detailed orientated and work with high level of accuracy
- Technically sound with knowledge in computer networking skills
- Knowledge of Microsoft Office applications
- Good commercial sense and business acumen
4. Working conditions & Other Attributes.
Good health, active, energetic and eager to learn new things
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.
Review Goldsun Việt Nam
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, phát huy được khả năng, tinh thần làm việc tốt (ID)
Môi trường làm thoải mái, hệ thống quản lý có quá nhiều vấn đề khó có khả năng cải thiện (ID)