Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Công ty cổ phần IFF Holdings được sáng lập bởi những nhà lãnh đạo có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính, đầu tư, ngân hàng và bất động sản tại các tập đoàn uy tín trong và người nước. Với nền tảng vững chắc trong lĩnh vực đầu tư tài chính và sự am hiểu thị trường trong nước, IFF Holdings luôn lựa chọn hợp tác với các đối tác quốc tế để cùng phát triển các sản phẩm và dịch vụ nghỉ dưỡng hoàn hảo, mang đến trải nghiệm độc đáo tại mỗi điểm đến mà IFF Holdings chọn lựa để đầu tư.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 23/03/2018
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng