Mô tả công việc
- Answering all guest questions regarding spa offerings, appointment availability, length and cost of treatments.
- Effectively suggest alternatives to guests if their first requests can not be met.
- Scheduling appointments in such a way that staff is available to handle all bookings, or work with other Spas to have staff sent in for assistance.
- Politely confirm time of appointment and cancellation policy to all guest before ending phone conversations.
* Interacting with guests, including but not limited to:
- Dealing with guest complaints.
- Conducting spa tours.
- Assisting with spa promotions
- Assisting with journalist visits and photo shoots.
- Conducting travel agents site inspections.
- Offering complementary 5 minutes massages after conducting spa tour.
- Presenting complimentary gifts to guest after conducting spa tour.
- Assisting in the ongoing practice of dialogues in English and Japanese, regarding spa treatments and dialogues during treatments.
- To be well informed and educated in all aspects of Spa facilities, policies and procedures.
- To Supervise completion of tasks regarding all daily check list and delegated tasks as necessary to staff to ensure completion in a timely manner.
- To insure complete preparation of weekly requests of par stocks and supplies.
- assisting in the preparation of reports, including :
- Staff attendant: sick leave holidays, unpaid time off, ceremonies, etc.
- Guest complaints, incident reports regarding staff or guest.
- Monthly summary of treatments and guest information.
- Daily sales of services and retail.
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy and procedures
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy related to fire, hygiene, health and safety
- Reporting for duty punctually and wear the correct uniform with the name badge at all times
- Carrying out the other duties as assigned by the management team
- Establishing good relationship and rapport with guests and colleagues
- To ensure the cleanliness and hygiene in work areas
- Being aware of other departments' promotions and sell them.
- Knowing the telephone extension numbers of all departments and all managers.
- Keeping the reception area neat and clean at all times.
- Leaving the premises once the shift is over and make sure that the reception area is kept clean and tidy.
- Reporting any broken equipments or accessories to the Spa Supervisor, Training Manager, Spa Manager.
- Knowing the fire and emergency procedures.
- In case of incident/accident, record on the designated sheet and send copy to the Spa Manager.
- Knowing and enforcing all department policies and guidelines.
- Responding to any changes in the spa function as assigned by the management
* Benefits:
- Competitive salary
- Insurance as labor law
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Contract 2 years included probation period
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance
- Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
- Service charge as revenue
- International working environment, join courses of IHG Group
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
* Experience:
- 2-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
* Service years in supervisor/manager level:
- 1-year previous experience in same position
* Knowledge and skills:
- Working with multi-cultural teams
- Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
- Maintain high standards of personal hygiene at all times
- Ensure that full uniform is worn at all times
- Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
* Language:
- English
Quyền lợi được hưởng
Kiên Giang
KANETORA là tên gọi tắt của CÔNG TY CỔ PHẦN KANETORA VIỆT NAM (Kanetora Vietnam Joint Stock Company). Công ty được thành lập và hoạt động trong lĩnh vực:
+ Kinh doanh nhựa, hạt nhựa nguyên sinh
+ Sản xuất và xuất khẩu các loại bao bì, bao container, bao Jumbo, bao FIBC, bao bì PP có trọng tải lớn.
· Trong lĩnh vực kinh doanh nhựa, hạt nhựa nguyên sinh: Kanetora chuyên kinh doanh, xuất nhập khẩu hạt nhựa nguyên sinh. Từ khi thành lập cho đến nay công ty đã thiết lập được một mạng lưới và mối quan hệ vững chắc với các tập đoàn sản xuất, nhà máy, công ty cũng như các đại lý phân phối trong và ngoài nước.
· Trong lĩnh vực sản xuất và xuất khẩu sản phẩm bao bì. Kanetora là một trong các nhà máy sản xuất bao bì lớn nhất Việt Nam với hệ thống máy móc, trang thiết bị hiện đại, đồng bộ của các hãng máy danh tiếng như STARLINGER và LOHIA. Tất cả máy móc của chúng tôi được đầu tư là máy mới và tiên tiến nhất, bao gồm hệ thống máy móc đồng bộ: Máy kéo sợi, máy dệt vải, máy dệt đai, máy chia cuộn, máy tráng, máy sản xuất bao dán đáy, máy dán lưng, máy may, máy sản xuất đai, máy in, máy cắt, máy may van, máy test,…
Thế mạnh làm nên thương hiệu Kanetora khác biệt chính là: Sự nỗ lực cả về nhân lực, vật lực, xây dựng uy tín thương hiệu, niềm tin với khách hàng với những sản phẩm chúng tôi cung cấp. Sự chuyên môn hóa trong từng bộ phận, tính trách nhiệm cao cùng những giám sát kỹ thuật làm việc nghiêm túc, cẩn thận, uy tín. Ngoài ra, các bộ phận thường xuyên trao đổi công việc, chia sẻ những khó khăn, sáng kiến xây dựng nên một Kanetora năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp hơn trong từng sản phẩm.
Bên cạnh đó, chúng tôi còn có đội ngũ lãnh đạo chuyên nghiệp, cùng đội kỹ thuật nhiều kinh nghiệm, đội ngũ công nhân lành nghề nên chúng tôi đủ kinh nghiệm và kiến thức để đáp ứng tất cả các yêu cầu của khách hàng.
Chúng tôi luôn chào đón các ứng viên để chúng ta có thể gặp gỡ trực tiếp, cùng trao đổi và cùng nhau xây dựng một mối quan hệ đối tác tin cậy và lâu dài.