Mô tả công việc
• Is responsible matching revenues to expenses for various business segments; tracking the revenues of a company product or service, or for the company as a whole, over time and charting the trend; and brainstorming potential ways to increase revenue without affecting a concomitant increase in expenses.
• Is in charge for implementing revenue strategy as management conclusion to maximize the turnover in accordance with hotel strategies, brand’s marketing and customer needs.
• Is responsible for maintaining all the revenue management processes in place in the hotel, he/she implements the GM’s strategy on a daily basis, updates planning, and alerts GM when the market deviates from strategy.
• Support the GM in the creation of the strategy (with proper analysis) and work effectively with the implemented revenue management system. Furthermore, to implement the strategy, based on the daily recommendations in the distribution channels, as well as the daily check of the system recommendations for sense and provide complementary or revised proposals for optimization.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, full 100% salary in probation
- Monthly service charge (apply for probation period)
- Housing at Staff house
- Meal: full 3 meals per day
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month
- Full social insurance (apply for probation period)
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
Yêu cầu công việc
Profile:
1. Education / Professional experience
• Degree in Hotel Management school, or general Business school.
• Knowledge of the concepts and evaluation of market analysis processes.
• A clear understanding of the hotel industry is necessary as well as analytical capabilities, experience in study cases, market research and studies with a mathematical background;
• Analytical tools
- Excel advanced user (most of the formulas; database knowledge, pivot tables);
- Revenue Management System (Amadeus RMS or EZ RMS).
• Technologies and distribution tools
- PMS (Opera)
- CRS (TARS data and resa main screens) and distribution channels.
• Communication skills: PowerPoint, Word, Outlook.
• Languages: fluent in the national language, and good level in English
2. Qualities:
•Strong business orientation in three aptitudes:
- Diagnosis & Analysis (Analytical mind, conceptual skills, good environment understanding);
- Share his/her conviction (Driving force, relational skills, highly committed);
- Strive for results (Success oriented, data finder, initiate / pro-active).
Yêu cầu hồ sơ
Kindly apply on Hoteljob
CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88 thành lập năm 2013, với mong muốn thay đổi cách tiếp cận tài chính, giúp người dân có cuộc sống tốt đẹp hơn bằng việc cung cấp dịch vụ nhanh chóng - dễ dàng - minh bạch.
Coi Khách hàng là trọng tâm, F88 luôn đặt sự hài lòng của Khách hàng là ưu tiên số 1 trong mọi suy nghĩ và hành động mang tới dịch vụ tiện ích tài chính tốt nhất và đáp ứng mọi nhu cầu tài chính của các đối tượng khách hàng.
F88 không chỉ cung cấp dịch vụ cho vay siêu nhanh bằng ô tô/đăng ký ô tô, xe máy/đăng ký xe máy, điện thoại, laptop... mà còn cung cấp nhiều dịch vụ tiện ích tài chính khác như Bảo hiểm, chuyển tiền, chi hộ, thu hộ tiền điện, nước, internet…
Với lợi thế nguồn vốn lớn từ sự đầu tư của các quỹ đầu tư tài chính uy tín trên thế giới như Mekong Capital và Granite Oak, F88 là địa chỉ tin cậy được hầu hết các đối tượng khách hàng lựa chọn để tiếp cận tài chính siêu nhanh - siêu dễ - siêu khủng khi có nhu cầu vay tiền thông qua hệ thống phòng giao dịch trên toàn quốc.
Hướng tới năm 2023, F88 là tập đoàn cung cấp dịch vụ tài chính số 1 Việt Nam, sở hữu 1000 phòng giao dịch trên 63 tỉnh thành phố lớn trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH + chế độ bảo hiểm sức khỏe đặc biệt dành cho nhân viên (F88 Care)
Các hoạt động ngoại khóa
- Cơ hội tham gia gắn kết với tập thể thông qua các hoạt động văn hóa sôi động: Teambuilding, Tất niên, 8/3, 20/10, Giáng sinh…
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/06/2016
Mission
- Từ những ngày đầu F88 luôn định hướng "Con người là trọng tâm" trong sự phát triển của tổ chức, nên mọi hoạt động của F88 đều hướng đến từng thành viên cũng như mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho mỗi khách hàng. "Làm sao để tất cả các thành viên sống trong tổ chức F88 luôn có được môi trường làm việc hạnh phúc nhất" là định hướng mà chúng ta xây dựng.