Mô tả công việc
Job Description
-
Create long-term and short-term marketing strategies aligned with business goals and market.
-
Develop, implement, and refine comprehensive, multi-channel campaign strategies (email, socials, ads...) for demand generation and monitor their execution.
-
Identify and evaluate new marketing technologies to enhance team performance and improve ROI.
-
Establish KPIs for marketing campaigns and evaluate effectiveness based on these KPIs.
-
Plan and implement marketing campaigns across both digital and traditional channels to enhance brand awareness and attract potential clients.
-
Identify, establish, and maintain relationships with strategic partners and potential clients.
-
Create high-quality content and communication strategies to build strong client and partner relationships.
-
Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless integration of marketing technologies.
-
Analyze market trends and competitors to develop new marketing strategies.
-
Measuring and reporting marketing strategies effectiveness, collecting data and evaluating effectiveness compared with goals.
-
Use data from tools like Google Analytics for data-driven decision-making.
-
Coordinate and oversee marketing team operations to ensure timely and efficient execution of tasks.
-
Stay up-to-date with the latest marketing technology trends and best practices, and apply them to improve team efficiency and effectiveness.
-
Create reports and make improvement suggestions based on analytical results.
Yêu cầu công việc
Requirements
-
Bachelor's degree in Marketing, Communications, or a related field.
-
At least 5 - 7 years of experience in field marketing, ideally in the technology industry.
-
At least 2-3 years of experience in a leadership position within marketing.
-
Excellent written and verbal communication skills in English, as the position requires interaction with international clients.
-
Expertise in SEO, SEM, Social Media, Email Marketing, and various digital marketing channels, particularly for global markets.
-
Experience using Google Analytics and advertising management platforms such as Google Ads and Facebook Ads.
-
Capacity to anticipate trends and suggest strategies that align with the company's vision and growth objectives.
-
Skills in planning, budget management, and effective execution of marketing initiatives.
-
Ability to analyze data and market trends to make informed decisions.
-
Ability to assess the effectiveness of campaigns and adjust plans accordingly.
-
Basic design software skills (such as Canva, Figma, Adobe Photoshop, Illustrator) are a plus.
-
Good communication skills both internally and externally.
Quyền lợi được hưởng
What we offer
-
13th month & Performance bonus.
-
All employees are involved in social insurance, medical insurance, unemployment insurance, periodic health examinations, etc.
-
Provide laptop and monitor.
-
Work From Home policy: 24 days per year (2 days per month).
-
12 days of Annual Leave (Employees who have worked at Kimei Global for 1 year will have an additional 2 days of summer leave).
-
Holidays are based on the annual announcement of the Government.
-
Company trip, annual health check, year-end party: Once per year.
-
Activity outdoors, happy hour in/out office, Birthday gift.
-
Free parking fee.
-
Various snacks and drinks in our bar.
-
Gifts for Children's Day, Women's Day, and Men's Day
Working time: Monday till Friday (8 AM - 5 PM)
Luklak - công ty công nghệ phát triển những phần mềm ứng dụng thế hệ mới, dùng trong quản lý - làm việc, đáp ứng tổng thể và hoàn chỉnh mọi nhu cầu - tính năng các mảng việc bên trong doanh nghiệp cũng như tạo môi trường kết nối làm việc giữa doanh nghiệp với nhau. Luklak bắt đầu ở thị trường ở thị trường Việt Nam để hoàn thiện sản phẩm, và sau đó mục tiêu chính hướng tới sẽ là thị trường toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding: từ 1 lần/năm, cả trong và ngoài nước
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK được thành lập năm 2022.
Mission
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
- Khoảng 15 năm vừa qua là một chu kì trọn vẹn cho một thế hệ ứng dụng doanh nghiệp cũ, và đến giờ đang đi vào cuối chu kì đó. Đồng nghĩa với một chu kì - một thế hệ mới về ứng dụng doanh nghiệp đang từng bước được hình thành. Và LukLak sẽ là một phần trong thế hệ mới đó, kế thừa những giá trị đã được khẳng định trong chu kì trước, và tham gia vào cùng tạo lập mới - định nghĩa lại những số giá trị cốt lõi. Không chỉ là các ứng dụng nội bộ doanh nghiệp, mà còn định hình lên một thế giới công việc - the working world - nơi mọi công ty, mọi nhóm độc lập và các cá nhân có thể kết nối làm việc cùng nhau.