Mô tả công việc
Nhat Tin Logisticsis a company operated by a team with over 20 years of top-level experience in the express delivery industry in Vietnam. Nhat Tin Logistics provides services such as time-guaranteed express delivery, fast delivery, economy delivery, international shipping, and fulfillment services.
- Develop and implement market development strategies for contract logistics services in the domestic market, with a focus on B2B customers.
- Identify, approach, and establish relationships with potential business clients in sectors such as manufacturing, retail, FMCG, pharmaceuticals, and related industries.
- Propose suitable logistics solutions based on the needs of business customers, including warehousing, transportation, and supply chain management.
- Analyzing current pricing and re-bidding in tenders with a focus on cost optimization, as well as offering additional bids for projects arising outside of the current scope.
- Updating market information related to customers, industries, and competitors (both in Vietnam and internationally).
- Collaborating with Operations to develop or create new detailed operational processes based on the specific requirements and objectives of each business project with customers.
- Creating training and instructional materials for new processes and solutions for the project sales team.
- Guiding and supervising the implementation of processes and solutions. Communicating with stakeholders about progress and arising issues during implementation.
Yêu cầu công việc
- Experience: At least 3 years of experience in the express delivery, warehousing rental, transportation, or related domestic logistics sectors (contract logistics).
- Ability to search for B2B customers.
- Proficient in Excel (for data analysis, processing, and reporting), PowerPoint (for presentations, bidding proposals, and project solutions), and English communication (for international clients).
- Strong skills in persuasion, negotiation, business planning, and a solid understanding of sales targets.
Quyền lợi được hưởng
- Insurance schemes
- Allowances
- Uniforms
- Bonus system
- Training
- Salary increase
- Business travel expenses
- Annual leave
Luklak - công ty công nghệ phát triển những phần mềm ứng dụng thế hệ mới, dùng trong quản lý - làm việc, đáp ứng tổng thể và hoàn chỉnh mọi nhu cầu - tính năng các mảng việc bên trong doanh nghiệp cũng như tạo môi trường kết nối làm việc giữa doanh nghiệp với nhau. Luklak bắt đầu ở thị trường ở thị trường Việt Nam để hoàn thiện sản phẩm, và sau đó mục tiêu chính hướng tới sẽ là thị trường toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding: từ 1 lần/năm, cả trong và ngoài nước
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK được thành lập năm 2022.
Mission
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
- Khoảng 15 năm vừa qua là một chu kì trọn vẹn cho một thế hệ ứng dụng doanh nghiệp cũ, và đến giờ đang đi vào cuối chu kì đó. Đồng nghĩa với một chu kì - một thế hệ mới về ứng dụng doanh nghiệp đang từng bước được hình thành. Và LukLak sẽ là một phần trong thế hệ mới đó, kế thừa những giá trị đã được khẳng định trong chu kì trước, và tham gia vào cùng tạo lập mới - định nghĩa lại những số giá trị cốt lõi. Không chỉ là các ứng dụng nội bộ doanh nghiệp, mà còn định hình lên một thế giới công việc - the working world - nơi mọi công ty, mọi nhóm độc lập và các cá nhân có thể kết nối làm việc cùng nhau.