http://en.geniee.co.jp/
With high–tech advantage, Geniee is one of the leading Supply Side Platforms (SSP) in Asia, being headquartered in Japan.
Invested by Softbank group (one of the largest Japanese mobile carriers), Geniee is expanding business across Southeast Asia and the US. According to the Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2016 Ranking, Geniee ranked in the top 200 of companies in APAC.
With the success of the media solution business in Japan, we (“GENIEE INTERNATIONAL GROUP”) have established and accelerated localization in each country: Singapore, Vietnam, Indonesia and India, providing clients with our cutting-edge Ad technology and Marketing technology solution business.
We are looking for potential candidates who are expected to be core members of Geniee Vietnam. To be part of the Geniee group, you will have the chance to work in a challenging international working environment with passionate and friendly colleagues.
Apply and become a Genieer today!
Responsibilities:
COO Assistant:
- Administrative Support: Manage the COO's schedule, appointments, and travel arrangements, Coordinate meetings and prepare necessary materials, agendas, presentations and minutes
- Communication and Liaison: Act as a primary point of contact between the COO and internal/external stakeholders
- Information Management: Maintain organized and up-to-date files, databases, and records
- Project Coordination: Assist in the coordination and execution of different projects and events that assigned by COO
RevOps:
- Collection and analysis of data across the entire revenue generation process
- Evaluate current processes, programs, and systems, determine how these can be improved to increase revenue, minimize costs, and increase customer satisfaction.
- Provide insights in business data to optimize sales, marketing, and CS processes
- Maintain good data hygiene
- Be responsible for OKR completion, incentives unlocked, sales rewards
- Provide Hubspot training
- Maintain CRM hygiene
- Be responsible for recruitment for sales folks, training, building relationships, etc.
- Deal with requests related to India and Indonesia team as well
Job requirements:
Must-have:
- At least 2 years of working experience
- 1- 2 years of operational experience in IT, Marketing industry
- Good command of English
- Strong communication skills
Nice-to-have:
- Experience in using Hubspot
- Data analytics experience
- Data science background
- Extrovert personality
- Ability to map business processes, flows, and data models: configure workflows, fields, and objects and take requirements for other team members to execute
- Strong project management, organization, and critical thinking skills
- Advanced Microsoft Excel skills
- Adaptable and can work on multiple projects at once while collaborating with different departments.
Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (1-hour lunch break) from Monday to Friday
Employment Package:
- Laptop (Dell, HP…) provided
- Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code
- PTI insurance for staff and 1 family member
- 12 days’ annual leave and 1 birthday leave
- Salary review: twice per financial year
- Half-year bonus: up to 100% of monthly gross salary
- Most valuable person/team awards per half-year
- Annual company trip, annual health check
- Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month
Resume submission:
Please note that only qualified candidates will be contacted.
Luklak - công ty công nghệ phát triển những phần mềm ứng dụng thế hệ mới, dùng trong quản lý - làm việc, đáp ứng tổng thể và hoàn chỉnh mọi nhu cầu - tính năng các mảng việc bên trong doanh nghiệp cũng như tạo môi trường kết nối làm việc giữa doanh nghiệp với nhau. Luklak bắt đầu ở thị trường ở thị trường Việt Nam để hoàn thiện sản phẩm, và sau đó mục tiêu chính hướng tới sẽ là thị trường toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding: từ 1 lần/năm, cả trong và ngoài nước
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK được thành lập năm 2022.
Mission
- CÔNG TY CỔ PHẦN LUKLAK luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
- Khoảng 15 năm vừa qua là một chu kì trọn vẹn cho một thế hệ ứng dụng doanh nghiệp cũ, và đến giờ đang đi vào cuối chu kì đó. Đồng nghĩa với một chu kì - một thế hệ mới về ứng dụng doanh nghiệp đang từng bước được hình thành. Và LukLak sẽ là một phần trong thế hệ mới đó, kế thừa những giá trị đã được khẳng định trong chu kì trước, và tham gia vào cùng tạo lập mới - định nghĩa lại những số giá trị cốt lõi. Không chỉ là các ứng dụng nội bộ doanh nghiệp, mà còn định hình lên một thế giới công việc - the working world - nơi mọi công ty, mọi nhóm độc lập và các cá nhân có thể kết nối làm việc cùng nhau.