• Shop Management:
o Opening and closing cash registers
o Balancing cash drawers
o Processing cash and card payments
o Packing products for customers
o Stock control and management (placing orders, receiving and storing stock, inventory checks)
o Keeping store and shelves tidy and clean
o Checking product conditions upon delivery and updating records
o Inputting data (purchase orders, inventory, sales) into files
• Greeting Guests and Customer Service:
o Actively greeting customers
o Assisting customers to find products
o Giving advice and guidance on product selection
o Handling customer inquiries
o Collecting customer information for database
o Sending emails and calling customers for promotions and events
• Sales:
o Tracking customer traffic and sales
o Making daily sales reports
o Sending daily reports to store manager
o Setting up store for tasting events
o Basic knowledge of products and sales processes
o Keeping up to date with promotions
• Bar Responsibilities
o Serving Guests: Provide attentive and friendly service to guests, ensuring their needs are met and enhancing their overall experience.
o Arranging Booking Calendar for Events: Manage and maintain the booking calendar for various events, ensuring all details are accurately recorded and communicated to relevant parties.
o Preparing Rooms: Set up and prepare event spaces as requested, ensuring that all necessary equipment and materials are in place for a successful event.
o Coordination with External Business Units: Liaise with external business units for event setup, including cleaning and other logistical support, to ensure all aspects of the event are handled efficiently.
o Manage and organize with suppliers to ensure that all necessary items are in stock and available for each event, coordinating deliveries and inventory as needed.
• Others report and other assignment by Retails Manager, ...PERSONAL SPECS
• Graduate in sales & marketing or business from university is a plus.
•At least 6 months' experience in Assistant Manager role of retail operation (ideally in similar industry)/ Customer Service in F&B/ Hospitality
• Good communication and customer service skills and proficient in Vietnamese and English
• Experience in retail of international brands and luxury goods is a plus
• Dynamic, self motivated with a pro-active attitude and desire overachieve set targets and KPI's.
• Strong understanding of inventory management and stock control
• Strong planning and organizational skillsWORKING TIME
• Working time: You will be required to work a maximum of 48 hours per week. You will also be expected to work local public holidays, as required by the business need from time to time. Specific working schedule: will be advised by the manager when start working at Mercantile Fine Drinks.
• Salary & Allowances:
- Competitive income with 100% salary and allowance on probation
- Gift on special occasion
- Salary review at least one times per year
- Annual Leave: will be 12 working days per calendar year, pro-rata for the 1st year of employment, max +7 Annual leave adding.
- Good Insurance added premium healthcare insurance
Seven.AM là thương hiệu thời trang công sở cao cấp của Việt Nam, mang lại phong cách trẻ trung, thanh lịch, nữ tính cho người phụ nữ hiện đại.
Buổi sáng tinh khôi là khoảnh khắc đầu tiên đẹp nhất mỗi ngày. Như một hành trình dài cần có điểm bắt đầu, người phụ nữ Seven.AM bắt đầu ngày mới với những bộ trang phục yêu thích nhất để bước vào ngày mới vào thời điểm bảy giờ sáng, lúc không gian và ánh nắng bình minh đang hé nở, vẻ đẹp thiên nhiên, sự cân bằng, tươi mát, niềm vui rạng rỡ sẵn sàng đón chào một ngày mới, một hành trình mới, khám phá những điều mới mẻ thú vị của thế giới xung quanh. Đó chính là tinh thần của thương hiệu Seven.AM.
Ra mắt thị trường vào năm 2009, Seven.AM được sáng tạo dựa trên nguồn cảm hứng từ lối sống cân bằng thực tế và vẻ đẹp văn hóa Á Đông đương đại của người phụ nữ Việt Nam thông qua những sản phẩm thời trang nữ tính, thanh lịch, trẻ trung theo xu hướng mới nhất trên thế giới.
Với tâm niệm mỗi người phụ nữ đều xứng đáng được nâng niu, trân trọng, Seven.AM không ngừng phát triển, không ngừng sáng tạo để đem đến những sản phẩm thời trang chất lượng cao cùng những trải nghiệm mua sắm tuyệt vời nhất cho hàng trăm nghìn khách hàng thân thiết
Giữ vững tinh thần đó, Seven.AM đã và đang không ngừng cập nhật, đổi mới bằng những phương thức tiên tiến nhất nhằm hoàn thiện sản phẩm, nâng cấp dịch vụ để chăm sóc khách hàng ngày càng tốt hơn trong tương lai.
Không chỉ mang tới những sản phẩm thời trang đẹp và tôn dáng, Seven.AM cam kết là người bạn đồng hành thân thiết, cùng tạo dựng phong cách sống đầy cảm hứng cho tất cả khách hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các sự kiện công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
-
Ra mắt thị trường vào năm 2009, Seven.AM được sáng tạo dựa trên nguồn cảm hứng từ lối sống cân bằng thực tế và vẻ đẹp văn hóa Á Đông đương đại của người phụ nữ Việt Nam thông qua những sản phẩm thời trang nữ tính, thanh lịch, trẻ trung theo xu hướng mới nhất trên thế giới.
Mission
Với tâm niệm mỗi người phụ nữ đều xứng đáng được nâng niu, trân trọng, Seven.AM không ngừng phát triển, không ngừng sáng tạo để đem đến những sản phẩm thời trang chất lượng cao cùng những trải nghiệm mua sắm tuyệt vời nhất cho hàng trăm nghìn khách hàng thân thiết.