Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
- Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
- Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
- Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
- Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduation from University or above.
- At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
- Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
- Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
- Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
- Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution-based services.
- Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
- Possess the financial and business acumen to build compelling account-growth plans.
- Robust knowledge of the client/industry space.
- Consultative Business Development mentality and approach.
- Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
- Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
- Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
- Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
- Negotiate effective commercial terms and agreement.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 33 - 40
- Thời gian làm việc: - 8 AM - 5 PM, Monday – Friday (Onsite) & Bi-weekly Saturday (WFH)
- Đồng nghiệp:
- Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
- Global oriented working environment.
- Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams. - Phúc lợi:
- Promotion opportunities & Salary increase every year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th-month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Extra Health and Incidence Insurance.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities. - Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng