Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Sales performance management
- Review the sales objectives for the month and set individual objectives for each EC to meet the center target respecting commercial ground rules.
- Review the previous sales team performance, identify areas of improvement, and prepare an action plan to improve sales effectiveness.
- Consistently review and evaluate the conversion performance of the all the channels, activities/events, and sales team members.
- Ensure accurate and timely information updates from the sales team in the organization’s system.
- Prepare a daily/weekly report for the Country Sales Manager on the sales situation in the center and revise the action plan to ensure that milestones and targets are met.
- Contribute to the sales of the school by offering prospect presentations during the month.
- Ensure that the defined show distribution ground rules are respected in the school.
2. Sales team skills development and management
- Monitor the sales team member performance through data analysis and observations and identify areas of improvement.
- Regularly conduct on-the-job training and coaching sessions tailored for each sales team member.
- Conduct a feedback session with each sales team member monthly.
- Manage the registration and completion of the assigned training courses on the sales training platform for the new sales team members.
- Manage and evaluate on frequent basis (monthly/quarterly) the performance of the sales team in line with HR policies and procedures.
- Manage the schedule of the sales team members in a fair and balanced way.
3. Cross-departmental collaboration
- Work with the school academic team to create a monthly activities calendar for prospects.
- Drive school’s recruitment effort to build a competent team to deliver high sales performance
- Collaborate with the TMK Manager to update on supply conversion and feedback on booking effectiveness.
- Share market insights specific to the location and audience demographics with the Country Sales Manager and the Marketing team on a regular basis.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3 years' experience in education industry
- Minimum 1 year in sales management (not necessarily in Education industry)
- Very result-oriented
- Effective communication and ability to influence stakeholders.
- Good organization skills
- Solution driven mindset and ability to effectively mitigate issues smoothly
- Leadership and people development skills
- Professional appearance
- Able to work under pressure and flexible working hours, including evenings and weekends.
- Computer literacy
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng