- Take ownership in implementing effective BTL/Channel execution activity/ ATL campaign... to meet sales and brand objectives.
- Be a part of performing research and developing effective brand-building strategies
- Work close with key stage-holder to align on action and project execution
- Develop brand activity based on in-depth brand and consumer understanding
- Develop channel plan, source of growth and clear picture of succes on yearly basic
- Ensure excellent execution of plans from ATL to BTL and channels... to deliver campaigns’ objectives/KPIs through leading and engaging different stakeholders including agencies, sales and channel marketing teams
- Assist in development and execution of brand innovation projects
- Assist in strategic development of the brand (long-term positioning and strategy, digital strategy and communication)
- Manage stage-holder to execute project on time in full with good alignment and collaboration mind-set
- Brand budget & P&L management
- University Degree
- 4+ years marketing experience is required.
- Experience in brand management including the development and execution of media strategy, innovation and creative ideation process.
- A thorough understanding of marketing and business functions at FMCG sector.
- Demonstrated strength in marketing competence with focus on Brand Planning, Brand Strategy, Communication and Media Management.
- Ability to adapt to change and to operate effectively in time constrained and multiple priorities situation
- Strong analytical, decision making, influence, communication & presentation skills
- Achievement driven personality with ability to work in conditions which include multiple priorities, extended work schedules and specific time constraints
- Pro-activity and passion to brand marketing.
- Ability to influence across and up within the organization
- Able to inspire, motivate and lead project teams to achieve outstanding results
- Willing for frequent business travel
- Showing good stage-holder management skill set
- Having ON channel experience is a plus
For further information about the role. Apply today at: https://forms.office.com/e/sq7HVgVKyd
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng