- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty Cổ phần NEO FLOOR chuyên sản xuất các sản phẩm ván sàn nhựa tại Khu công nghiệp Đình VũPHA LÊ Công ty được thành lập ngày 18 tháng 11 năm 2008 – với 12 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực khai thác, chế biến khoáng sản, đặc biệt CaCO3, và sản xuất các sản phẩm
nhựa (hợp chất) công nghệ cao. Nhựa Pha Lê là doanh nghiệp đại chúng niêm yết trên HOSE với mã chứng khoán: PLP.
Công ty sở hữu nhiều mỏ đá CaCO3 lớn tại Nghệ An và Yên Bái (nguồn đá có hàm lượng CaCO3 cao nhất Việt Nam) với công suất 5.000.000 m3 CaCO3
– Đảm bảo khả năng cung cấp nguyên liệu sản xuất 25-30.000.000m2 sàn SPC hàng năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2019: Công ty được thành lập
Mission
Với mục tiêu phát triển bền vững và trở thành doanh nghiệp trong chuỗi cung ứng vật liệu xây dựng SPC trong thời gian tới, NEO Floor có kế hoạch mở rộng hợp tác với các Tập đoàn trong nước và quốc tế, mở rộng sản xuất, tăng thị phần và doanh thu, đồng thời không ngừng xây dựng NEO. Sàn tiếp cận thị trường toàn cầu.
Tôn trọng người khác
Chúng tôi tôn trọng, khuyến khích và trao quyền cho mỗi thành viên thực hiện công việc của mình trong môi trường làm việc thuận lợi nhất nhằm tạo sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống, chúng tôi cam kết công bằng trong đánh giá hiệu quả công việc và sự đóng góp của cá nhân vào thành công chung của tổ chức
Sự cam kết
Đối với khách hàng
Chúng tôi cam kết tạo ra giá trị khác biệt và tốt nhất cho ngôi nhà của khách hàng bằng các sản phẩm của mình.
Đối với Đối tác
Chúng tôi cam kết mang lại lợi ích lâu dài cao nhất cho cổ đông và phù hợp với tầm nhìn định hướng phát triển kinh doanh của tổ chức.
Vì tương lai
Chúng tôi đang nỗ lực hướng tới một tương lai tốt đẹp hơn cho cộng đồng, tổ chức và cho mỗi thành viên.