Tìm thấy 159 việc làm đang tuyển dụng
Logistic Executive
Nguồn Nhân Lực Worklink
297 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
08/02/2025
Hình thức:
CONTRACTOR
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose and Impact
Logistic Executive will administer routine customer enabling activities of the order management process and will help execute well established customer service activities with regards to order intake, confirmation, processing and fulfillment. In this role, you will assist in achieving streamlined and optimized internal processes that promote a seamless customer experience.
Key Accountabilities
Minimum Qualifications
Logistic Executive will administer routine customer enabling activities of the order management process and will help execute well established customer service activities with regards to order intake, confirmation, processing and fulfillment. In this role, you will assist in achieving streamlined and optimized internal processes that promote a seamless customer experience.
Key Accountabilities
- Follow standard procedures and provide insights regarding order status, invoices, contract balances and other information needed to complete an order to customer facing customer service representatives.
- Oversee customer orders and work cross functionally to confirm credit, contract, pricing, stock allocation, and transportation availability alignment.
- Resolve low complexity process issues that follow already defined procedures related to order confirmation, processing and fulfillment.
- Support the generation of order related documents using knowledge of local legislation, local documentation and basic understanding of local regulations and languages in which customer conducts business operations.
- Update internal stakeholders on order status and any issues.
- Identify potential obstacles in the order management internal process and work with other functions and customer facing customer service representatives to take corrective actions using your basic analytical capabilities.
- Handle basic issues and problems under direct supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff.
- Other duties as assigned
Minimum Qualifications
- Bachelor's degree in a related field or equivalent experience
- Bachelor's Degree in Foreign Trade, Supply Chain, Business Administration, or any related fields
- Minimum 2 years experience in an administrative role.
- Proficiency in MS office (Word, Excel, PowerPoint)
- Good communication and interpersonal skills
- Pleasant and proactive personality
- Good command of spoken and written English
- Good in problem solving skill & independence working
- Teamwork & adaptable with new changing as job requirement
Khu vực
Nguồn Nhân Lực Worklink
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
49 Nguyễn Viết Xuân, Thanh Xuân, HN
Công ty cổ phần nguồn nhân lực Worklink (Worklink-Hr) là công ty hoạt động trong lĩnh vực cung ứng nguồn nhân lực chất lượng cao cho các công ty, doanh nghiệp và các tập đoàn tại Việt Nam. Được thành lập năm 2014 với 100% vốn đầu tư của Tập đoàn Basara và Tổ chức Jinzai – Liên hiệp về nhân sự tại Nhật Bản. Với phương châm “Đồng hành cùng doanh nghiệp” chúng tôi đã đang và sẽ cố gắng hết mình để luôn là cầu nối giữa ứng viên với doanh nghiệp và là giải pháp hữu hiệu trong việc tìm kiếm nhân sự chất lượng cao nhằm đáp ứng đủ– đúng nhu cầu tuyển dụng của doanh nghiệp.
Những nghề phổ biến tại Nguồn Nhân Lực Worklink
Bạn làm việc tại Nguồn Nhân Lực Worklink? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Nguồn Nhân Lực Worklink
Click để đánh giá