Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 2 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
Không
Kĩ năng
Mô tả công việc
The Marketing Analyst should understand various digital touch points, drive the digital experience and highly effective digital campaigns. This job requires critical thinking, data-driven mindset, and excellent English communication skill to work directly with foreign clients. Familiarity with Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar, Google Data Studio and other analytics tools is a bonus.
Their daily responsibilities include:
- Work with clients to analyze their business requirements and digital strategies
- Configure Google Tag Manager tracking and Google Analytics to track website performance
- Come up with conversion optimization strategies, analyze A/B and multi-variate tests, communicate results and provide recommendations
- Provide detailed reporting on marketing KPIs like leads, conversion rates, website traffic and social media engagement
- Analyze online user behavior, conversion data, customer journeys, funnel analysis and multi-channel attribution
- Create meaningful, visualized dashboards with insightful recommendations based on the tracked data of marketing performance across all channels
- Creates PowerPoint presentations to provide market and consumer insights to other marketing and sales departments
Yêu cầu công việc
- 3+ years of experience in Marketing Analytics, Data Analytics, and Conversion Rate Optimization
- Experience with Google Analytics and Google Tag Manager is a plus
- Knowledge of Google Data Studio is a plus
- Excellent verbal and written communication skill (English & Vietnamese)
- Ability to work within a team and independently
- Strong organizational, time management, and analytical skills
Quyền lợi được hưởng
- Highly competitive remuneration package: attractive monthly salary and allowances, 13th-month salary, additional performance bonus, high public holiday bonuses, and birthday gift, employee service award up to $1,000 for employees with 3+ years.
- Attractive AON healthcare coverage including health and accident insurance in addition to basic insurances regulated by the Labor Code. Luxury company summer vacation and team-building budget.
- Opportunities to work onsite for international projects in Sweden, Australia, the UK, the USA, etc.
- Organized training and support in building your career.
- English-speaking, international and professional work environment: working with expatriates from a number of countries, state of the art working space with a wonderful view over the city skyline, modern facilities include computer dual 24” screens running latest versions of Windows 11 Enterprise, MS Office 365, Team, latest version of Visual Studio, and SQL Server, Dell OptiPlex Workstation with 32 GB Ram, 512GB NVMe SSD.
- A western management style that is professional, dynamic, open-minded, creative, supportive, friendly, and encouraging feedback.
- Company Management regularly communicates the Company’s strategy, development plan, and new opportunities to employees.
- Employees and families are engaged and taken care of by the company via Trade Union activities.
- Diversified social and charity activities often organized by NICEF - Niteco Charity Engagement Foundation to create opportunities for our young employees to raise funds and help people with difficulties in Vietnam.
- Physical care environment where you are taken care, feeling relaxed, and enjoying lots of leisure activities such as badminton, ping pong, football, table football, dancing, running, cycling, cinema, etc.
Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu (EuP) được thành lập năm 2007, là một trong 5 nhà sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch hàng đầu thế giới. Hiện nay sản phẩm của EuP có mặt trên cả ba miền Bắc – Trung – Nam và xuất khẩu hơn 100 quốc gia trên thế giới. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ; Định hướng chiến lược rõ ràng của Ban Lãnh đạo; Tinh thần đoàn kết lao động nỗ lực của tập thể CBCNV; Hệ thống dây chuyền thiết bị hiện đại. Từ đó, Công ty CP Nhựa Châu Âu đã và đang khẳng định được uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường trong và ngoài nước.
Trải qua 16 năm xây dựng và trưởng thành, EuP đã trở thành cái tên số 1 trên thị trường filler masterbatch toàn cầu. Với tôn chỉ không ngừng đổi mới, sáng tạo, Nhựa Châu Âu tin rằng nguồn nhân lực chính là chìa khóa cốt lõi cho sự thịnh vượng và trường tồn của doanh nghiệp.
Với vị thế là nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới, EuroPlas tự hào đem tới giải pháp vật liệu nhựa độc đáo, giúp nhà máy của khách hàng tối ưu được chi phí sản xuất, nâng cao năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp trên thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng các chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn theo quy định Bộ Luật Lao Động
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát, du lịch hằng năm
- Party kỉ niệm ngày thành lập, các sự kiện Lễ, Tết, 30/4 - 01/05..
- Câu Lạc Bộ thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Thành lập Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu
- Năm 2008, Khánh thành nhà máy tại Hà Nam với công suất 700 tấn/tháng
- Năm 2010, Lần đầu tiên EuP tham gia hội chợ K - Hội chợ ngành nhựa lớn nhất thế giới tại Đức - đặt nền móng cho hoạt động xuất khẩu
- Năm 2011, Khánh thành nhà máy thứ hai tại Nghệ An trên diện tích 30.000 m2, chạm mốc công suất 11000 tấn/tháng
- Năm 2018, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building I
- Năm 2019, Ra mắt nhãn hiệu Nhựa sinh học BiONext và giới thiệu tại Hội chợ K 2019
- Năm 2020, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building II
- Năm 2021, EuP trở thành nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới
- Năm 2022, Khởi công xây dựng nhà máy Nhựa Châu Âu Long An.
Mission
- Nâng cao lợi thế cạnh tranh cho doanh nghiệp thông qua các giải pháp nguyên liệu tối ưu.