Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.
Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.
Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants. Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.
Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested. Adhere to the highest standards of Marriott International service excellence.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
- Learning and Career development
- "TakeCare" and professional working environment
Yêu cầu công việc
Qualifications:
At least 2 years of experience in the same or similar positions
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Công Nghệ Viễn Thông Tin Học Sun Việt
Được thành lập vào năm 2001 với triết lý SVTECH tự hào là đối tác chiến lược của các công ty hàng đầu như Oracle, Juniper, Hitachi, IBM, HP, NetApp, Intel Security, v.v. Khách hàng của chúng tôi bao gồm Viettel, MobiFone, Vinaphone, VNPT, ACB, VPBank, Techcombank, Bộ Tài nguyên và Môi trường, Bộ Tài chính, Tập đoàn Điện lực Việt Nam, Sawaco, PVOIL, PVEP, SCTV, TodayTV, Tập đoàn VinGroup, Toyota, Đại học Công nghệ Ericsson, RMIT Việt Nam, v.v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
“Trở thành người giỏi nhất trong mọi lĩnh vực hoạt động”, Công ty Cổ phần Công nghệ SV (SVTECH) đã được công nhận là một trong những Nhà tích hợp hệ thống & Dịch vụ CNTT hàng đầu Nhà cung cấp tại Việt Nam.