Mô tả công việc
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.
Yêu cầu công việc
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.
Quyền lợi được hưởng
Quảng Nam
DONG PHUONG GROUP là tập đoàn hàng đầu trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, hội nghị tại TP.Hồ Chí Minh. Thành lập vào năm 1996 với vai trò người tiên phong trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, Tập đoàn Đông Phương không ngừng phát triển và ngày càng vững mạnh trong suốt 20 năm qua.
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm gồm 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Trong năm 2013, DONG PHUONG GROUP đã đạt chứng nhận giải thưởng “Top 20 Thương hiệu Việt – Hàng Việt yêu thích” do người tiêu dùng bình chọn trong chương trình “Giá trị thương hiệu – Niềm tin người tiêu dùng năm 2013” của Liên hiệp Khoa học Doanh nhân Việt Nam tổ chức cho cả hai thương hiệu Le DONG PHUONG và The ADORA.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Review The ADORA
ở đây là 1 cái lò đạo tạo nhân sự, nên nếu bạn nào có ý định vào đây làm để lấy kinh nghiệm, nhất là KN ngành phục vụ thì quá là ok, còn không thì vào đây xác định an an ổn ổn làm đến cuối đời (RV)
Đối với các bạn mới xin việc mình thấy không nên làm việc ở đây thì không có chế độ và chất lượng môi trường xung quanh rất tệ.(rv)