Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Binh Thanh District, HCMC
<Job Responsibilities>
1. Sales & Client Management
• Identify and generate new business opportunities by targeting potential clients in need of online marketing services, e-commerce strategies, and integrated campaigns.
• Conduct client meetings to understand their business goals, pain points, and propose tailored solutions aligned with their marketing objectives.
• Together with strategic planner to develop compelling marketing proposals and presentations that effectively showcase the agency's services and expertise.
• Negotiate contracts and close deals to meet or exceed sales targets.
2. Consulting & Strategic Input:
• Provide strategic consultation to clients on how to leverage online marketing tools and activities such as:
- Digital Advertising: Google Ads, Social Media Ads (Facebook, Instagram, TikTok).
- Optimization and Operations: SEO, Content Marketing, Social Media Management, Email Marketing, E-Commerce Marketing.
- Analytics and Automation: Data Analytics, Marketing Automation, Influencer Marketing, Social listening, etc.
• Recommend and implement cross-channel marketing strategies, ensuring alignment between online and offline campaigns.
• Stay updated with the latest trends in digital marketing, e-commerce, and traditional marketing, providing insights to clients and internal teams.
3. Collaboration & Reporting
• Work closely with the Sales Planning Manager and Board of Directors (BOD) to ensure alignment with strategic direction, identify new clients, and successfully close deals.
• Build and maintain strong relationships with clients, ensuring high levels of satisfaction and repeat business.
• Prepare regular sales and pipeline reports, highlighting market trends, customer demands, and emerging opportunities.
• Submit weekly and monthly updates to the Manager and BOD, detailing market insights, sales performance, and recommendations for new strategies and budget planning.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Having 3 - 5 years of sales experience in a marketing agency or digital marketing service provider.
- Proven track record of successfully selling marketing online services
・Other skills:
• Strong understanding of marketing online and digital marketing channels and how they integrate with offline campaigns.
• Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex solutions clearly.
• Skilled in consultative selling, capable of identifying client needs and matching them with appropriate services.
• Results-driven, with a focus on achieving and exceeding sales targets.
• Strong client relationship management skills, with the ability to build trust and long-term partnerships.
• Self-motivated and proactive, with excellent organizational and time management skills.
• Experience working to track and manage sales pipelines.
<Preferable Skill and Experience>
• Certifications in digital marketing, e-commerce, or related disciplines are a plus.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 25
- Lương: 23 Tr - 35 Tr VND
DONG PHUONG GROUP là tập đoàn hàng đầu trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, hội nghị tại TP.Hồ Chí Minh. Thành lập vào năm 1996 với vai trò người tiên phong trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, Tập đoàn Đông Phương không ngừng phát triển và ngày càng vững mạnh trong suốt 20 năm qua.
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm gồm 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Trong năm 2013, DONG PHUONG GROUP đã đạt chứng nhận giải thưởng “Top 20 Thương hiệu Việt – Hàng Việt yêu thích” do người tiêu dùng bình chọn trong chương trình “Giá trị thương hiệu – Niềm tin người tiêu dùng năm 2013” của Liên hiệp Khoa học Doanh nhân Việt Nam tổ chức cho cả hai thương hiệu Le DONG PHUONG và The ADORA.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Review The ADORA
ở đây là 1 cái lò đạo tạo nhân sự, nên nếu bạn nào có ý định vào đây làm để lấy kinh nghiệm, nhất là KN ngành phục vụ thì quá là ok, còn không thì vào đây xác định an an ổn ổn làm đến cuối đời (RV)
Đối với các bạn mới xin việc mình thấy không nên làm việc ở đây thì không có chế độ và chất lượng môi trường xung quanh rất tệ.(rv)