Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập Đoàn Khách Sạn A25

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Vận tải
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Công nghệ thông tin
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục

Việc làm Tập Đoàn Khách Sạn A25

Cập nhật 14/01/2025 22:43
Tìm thấy 33 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TẬP ĐOÀN KHÁCH SẠN A25
Restaurant Shift Leader
Tập Đoàn Khách Sạn A25 1.0★
8 đánh giá 287 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Communicate service needs to chef during functions, and prepare checks for payment. Ensure banquet rooms, restaurants, and coffee breaks are set up for service with proper centerpieces and clean chinaware, glassware, and silverware. Check guest satisfaction, set tables per event type, and communicate dietary needs to the kitchen. Maintain cleanliness of work areas and follow safety protocols. Adhere to company policies, ensure uniform standards, and protect company assets. Develop positive working relationships, support team goals, and respond to employee concerns. Move objects up to 25 pounds and perform other duties as assigned by supervisors.

CORE WORK ACTIVITIES

  • Safety and Security: Report accidents to supervisors and correct unsafe procedures. Follow company safety protocols, use appropriate protective equipment, and complete necessary training. Ensure safe operation and storage of tools and equipment, and handle emergencies according to procedures.
  • Policies and Procedures: Maintain confidentiality of materials and ensure professional appearance. Protect company assets and follow policies. Perform tasks as requested by supervisors.
  • Guest Relations: Address guest needs professionally, listen actively, and ensure satisfaction. Assist individuals with disabilities and provide information on services and local attractions.
  • Communication: Use clear, professional language with guests and coworkers. Answer phones with appropriate etiquette and share information discreetly.
  • Assists Management: Train employees, assign tasks, motivate the team, and support department efficiency. Ensure employee compliance with safety standards, assist with goal setting, and perform line staff duties as needed.
  • Working with Others: Build positive relationships, support coworkers, and promote teamwork. Handle sensitive issues with respect.
  • Quality Assurance/Improvement: Ensure quality standards are met, recommend improvements, and monitor performance.
  • Physical Tasks: Perform physical tasks like standing, lifting, and using computer systems.
  • Food and Beverage Services: Follow procedures for serving alcohol, ensure food quality, maintain cleanliness, and handle guest incidents.
  • Banquet/Event Supervision: Communicate needs with chefs, handle payments, and prepare banquet areas. Inspect cleanliness and check guest satisfaction during service.

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Education: High School Diploma.
  • Related Work Experience: at least 1 year of related work experience.
  • Fluent in English, confident and be able to work independently.
  • Be well-organized and be able to multitask.
  • Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TẬP ĐOÀN KHÁCH SẠN A25
Tập Đoàn Khách Sạn A25 Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 19, nhà A2, tập thể Quân Đội 25A phố Phan Đình Phùng - Phường Quán Thánh - Quận Ba Đình - Hà Nội.

Được thành lập từ năm 2003, tính đến nay hệ thống khách sạn của CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TẬP ĐOÀN KHÁCH SẠN A25 đã có hơn 20 năm phát triển với hơn 60 khách sạn khắp cả nước. Hệ thống khách sạn A25 được phân bố tập trung ở khu vực trung tâm thành phố, cạnh trung tâm thương mại lớn. Với hơn 2.000 phòng được trang bị hiện đại, tiện nghi tại trung tâm của các thành phố lớn nhất Việt Nam là Hà Nội, Hạ Long, Đà Nẵng, Đà Lạt và Hồ Chí Minh. Ngoài ra hệ thống khách sạn  A25 còn có các chi nhánh tại nước ngoài như Berlin - Cộng hòa liên bang Đức đạt tiêu chuẩn 3 sao.
Hệ thống khách sạn A25 - sự lựa chọn hoàn hảo cho chuyến đi của bạn!


Review Tập Đoàn Khách Sạn A25

1.0
8 review

09/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Hàng tháng bắt chép tay học thuộc mấy cái nội quy, không chép phạt 500k, đủ thứ lỗi để trừ tiền nhân viên, mọi sự cố đều quy về nhân viên

02/01/2025
Nhân viên phục vụ nhà hàng tại Hà Nội

Chính sách cty bất hợp lý, sơ hở là phạt. Lương thấp

24/12/2024
Nhân viên phục vụ nhà hàng tại Hà Nội

A25 là quản lý theo kiểu gia đình, đa số khách sạn là họ đi thuê bất động sản của người ta về làm khách sạn (RV)

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Khách Sạn A25

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Khách Sạn A25? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Khách Sạn A25

Tập Đoàn Khách Sạn A25

Click để đánh giá