Mô tả công việc
◦ Serve as the lead point of contact for customer account management matters
◦ Coordinate and support the production departments to facilitate client need fulfillment.
◦ Build and maintain strong, long◦ lasting client relationships
◦ Negotiate contracts and close agreements to maximize profits
◦ Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer needs and objectives
◦ Develop new business with existing clients and/or identify areas for improvement to meet sales quotas
◦ Report, track, and forecast key account metrics (e. g. monthly sales results and quarterly forecasts)
◦ Collaborate with the sales team to identify and grow opportunities within territory
◦ Negotiate, draft contracts, monitor contract performance, and handle arising issues
◦ Make payment procedures, monitor and report sales monthly/quarterly/yearly
Yêu cầu công việc
◦ Demonstrable ability to communicate, and present to stakeholders at all levels of an organization, including executive and manager
◦ Ability to multitask and juggle several responsibilities simultaneously
◦ BA/BS degree from FTU, DAV, Hanoi University... Age: 22◦ 26
◦ ~ IELTS 6.0
◦ Strong verbal and written communication skills
◦ Listening, negotiation, and presentation abilities
NICE TO HAVE
◦ Experience with US/Australia/EU clients
◦ Experience in software industry
◦ Proven work experience as an Account Executive, Sales Executive, or relevant roles
Quyền lợi được hưởng
Upto $1500 (level Senior), 700$ (level junior)
◦ Minimum of 13 salary months / year. Consider UP 2 times / year
◦ BONUS: Tet bonus, holiday bonus, HR recommendation bonus...
◦ Seniority allowance (working time from 2 years or more). Join a free Japanese class taught by a native teacher.
◦ 5 official working days / week. Participate in the weekly Saturday Vocational Training, have allowance and lunch support.
Saturday, Sunday + 12 days off / year
◦ Clubs and many cultural ◦ sport ◦ art activities sponsored or supported by the company (For example: football, table tennis, badminton, swimming, music, English, games... )
◦ Health assurance: Periodic health check, support to buy high quality health insurance...
◦ Join the Rikkei Care Health Plan.
◦ Spiritual comfort: Play music on demand every day, fresh fruit, integrated teambuilding activities... Go out near and far everywhere.
◦ Opportunity to go to Japan to work and travel everywhere
Công ty Cổ phần Rikkeisoft là công ty công nghệ thông tin tại Việt Nam được thành lập vào năm 2012 với lĩnh vực kinh doanh chính là cung cấp các dịch vụ và giải pháp công nghệ thông tin. Hiện tại, Rikkeisoft có 05 văn phòng làm việc tại Việt Nam và Nhật Bản; cùng 02 công ty thành viên là Rikkei.AI, Rikkei Robotics. Ngày 26 tháng 10 năm 2020, Rikkeisoft đã chính thức chuyển đổi mô hình hoạt động thành Công ty Cổ phần.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Rikkeisoft mở rộng bằng việc mở văn phòng ở Tokyo, Nhật Bản và thành phố Đà Nẵng, Việt Nam.
- 2015: Rikkeisoft đạt được các tiêu chuẩn ISO 27001 (chứng nhận bảo mật dữ liệu cá nhân) và các tiêu chuẩn ISO 9001 (cấp giấy chứng nhận đảm bảo chất lượng)
- 2014: Rikkeisoft vinh dự được VINASA công bố là Doanh nghiệp CNTT đứng đầu trong Chương trình 30 Doanh nghiệp CNTT hàng đầu Việt Nam 2014
- 2012: Rikkeisoft đã được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam bởi 5 sinh viên Việt Nam tốt nghiệp Đại học Ritsumeikan và Đại học Keio, cả hai đều nằm ở Nhật Bản
Mission
Nâng tầm Outsourcing Việt Nam: Nâng tầm ở Công việc + Giá cả + Tâm thế
Review RIKKEISOFT
Lời khuyên chân thành: tránh xa công ty này. (RV)
OT tự thân vận động cho kịp task ko thì cook project. (RV)
Chế độ OT siết chặt nhưng dự án vẫn cần OT nên nhiều khi không lương (RV)