Mô tả công việc
Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.
Responsibilities
- Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
- Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
- Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
- Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
- Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
- Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
- Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
- Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
- Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
- Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
- Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
- Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
- Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
- Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
- Other tasks are assigned by line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary
- Allowances: Meal + Phone + Transportation
- Service Charge
- Mandatory insurance + PVI Insurance
- 13th month salary
- KPI bonus
- Tet & Public Holiday bonus
- 12 days of paid leave
Yêu cầu công việc
- Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
- Be willing to work overtime when needed
- Working location: Dist.3, HCMC
- Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
- Bachelor's degree of related professions.
- Proficient English (both speaking and writing)
- Intermediate skills with Microsoft Office
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
- Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
- Good in writing reports and presentations
- Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Lịch sử phát triển
- Ngày 17/01/2008 đánh dấu bước ngoặc lớn với việc thành lập Anh Vinh Group tại trụ sở chính đặt tại số 537, Quốc lộ 51, Khu phố 3, Phường Long Bình Tân, Thành phố Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
- Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, Anh Vinh Group hiện đang hoạt động mạnh mẽ trên 8 lĩnh vực: Giáo dục, Xuất khẩu lao động, Tư vấn du học, Xây dựng, Bất động sản, Y tế - khám sức khỏe, Vận tải - Du lịch, Khai thác khoáng sản - Năng lượng. Tập đoàn trở thành đối tác tin cậy của nhiều công ty, tập đoàn và chính quyền các địa phương trong nước và ngoài nước.
Giá trị cốt lõi
- Anh Vinh Group xây dựng một đội ngũ có chuyên môn cao, phong cách chuyên nghiệp, phục vụ hết mình và sẵn sàng chia sẻ kinh nghiệm thành công để cùng nhau phát triển. Đặt tiêu chí " CHUYÊN NGHIỆP " và " HỢP TÁC " lên hàng đầu.
Tầm nhìn - Sứ mệnh
- Anh Vinh Group đặt sứ mệnh và tầm nhìn: "Trở thành một tập đoàn kinh tế có uy tín trong giáo dục, chăm sóc sức khỏe, xây dựng và phát triển khu vực, và cải thiện đời sống cộng đồng" lên hàng đầu.