Mô tả công việc
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Fluent English communication, basic computer usage
3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN BẮC HÀ là công ty chuyên đầu tư, phát triển dự án nhà ở, căn hộ tại Việt Nam, được thành lập vào năm 2005 với 100% vốn tự có. Vượt qua thời điểm khó khăn nhất của thị trường bất động sản , công ty hiện là chủ đầu tư của nhiều dự án có qui mô lớn, hiện đại đã và đang được triển khai, tiêu biểu có thể kể đến như dự án HH2, Khu nhà ở hỗn hợp Bắc Hà Trung Văn- C14, khu nhà ở hỗn hợp Bắc Hà Phùng Khoang C37,.. với các hạng mục nhà biệt thự, nhà liền kề, chung cư cao tầng và các siêu thị, showrooom..
Sau hơn 10 năm xây dựng và trưởng thành, Công ty Cổ phần Tập đoàn Bắc Hà đã nhanh chóng trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu, có uy tín lớn trong lĩnh vực kinh doanh phát triển nhà, đầu tư dự án, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại và căn hộ cao cấp.
Với kinh nghiệm nhiều năm của mình trong ngành Bất Động Sản, Băc Hà tự tin sẽ mang đến cho chủ nhân của những căn hộ một tổ ấm tuyệt vời nhất.
Với đội ngũ cán bộ lãnh đạo giàu kinh nghiệm và có tầm nhìn xa, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, năng động, sáng tạo cùng với đội ngũ cộng tác viên đang làm việc chuyên sâu trong các lĩnh vực chuyên môn, Công ty Cổ phần Tập đoàn Bắc Hà đã và đang khẳng định chỗ đứng vững chắc trong lĩnh vực xây dựng và kinh doanh thương mại; tạo dựng được sự tín nhiệm từ phía khách hàng và trở thành đối tác tin cậy đối với nhiều tổ chức, nhà đầu tư nước ngoài tiềm năng đang tìm kiếm cơ hội hợp tác và phát triển tại Việt Nam