Mô tả công việc
You will work closely and have direct communication with marketing team members and our content & community manager to create and bring ideas to life to help drive new business.
As a video editor, you will be responsible for planning, filming, and editing videos that could be used for a variety of formats such as youtube 2-5 minute video content, TikTok/FB/IG 15-30 second snackable content, Stories/Reels video content as well, and/or media spent advertisements.
You will:
- Work in collaboration with the marketing team at Primal.
- Work together with design team and marketing manager.
- Contribute to a culture of fitness innovation and excellence.
Most importantly, you are a Thinker, not just a Doer!
HERE’s the details:
What You'll do
· Deliver high-quality, scalable, on-brand graphic and motion design solutions to build a superior customer experience.
· Produce video graphics, motion, video edits.
· Proactively manage time and deadlines.
· Work closely with fellow graphic designers to ensure high standards of graphic design, motion graphics, and video editing brand consistency and customer experience.
· Communicate design, motion graphics and/or video editing rational in a clear, respectful and open, fluent manner with internal partners.
· Film videos on location.
· Ensure that equipment for a shoot is present and working.
· Plan the shoot with the content & community manager.
· Edit footage in post-production.
· Direct other camera operators ( if needed ) so that the needed footage is acquired.
Yêu cầu công việc
· Intermediate spoken and written/speaking English communication skills.
· Proficiency in Capcut, or other required graphics and video editing tools.
· Skilled in Microsoft Office products or Google extensions.
· Portfolio of videos demonstrating motion graphics proficiency is recommended.
· Demonstrated ability to multitask and self-prioritize.
· Strong time management skills and team-oriented with the ability to multi-task and meet tight deadlines.
· Ability to handle multiple projects in a fast-paced environment
Skills Requirements:
· 1-2 years of work experience required and having reference videos is a plus.
· Understand the different language styles that appeal to various audiences, using a range of voice, style and format.
· Proficiency with Google extensions.
· Design sense
· Adaptability. Be able to see other people's points of view and take on board feedback
· Expertise in filming, along with experience using various camera types.
· Proficiency with video editing software such as CapCut.
· Excellent interpersonal skills.
Quyền lợi được hưởng
● Be part of an innovative and growing brand in the boutique fitness industry.
● Opportunity to work on diverse projects, from fitness marketing campaigns to
community-driven events like health fairs and fitness challenges.
● Collaborative and supportive work environment, where creativity and passion are valued.
● Competitive salary and benefits, with opportunities for professional growth and
development.
Salary : 10 - 12 million VND NET depending on experience and portfolio of work.
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn BNA bao gồm các thành viên như sau: Công ty CP ĐT SX Bảo Ngọc Miền Bắc, Công ty CP ĐT SX Bảo Ngọc Miền Nam, Công ty CP ĐT SX Bảo Ngọc Miền Trung, Công ty TNHH Á Long, Công ty CP sản xuất bao bì Tây Đô, Công ty CP dược phẩm Hoa Việt, Công ty TNHH Tư Vấn Thiết Kế Việt Nam, Công ty CP Đầu Tư Homeconstruct.
Tập đoàn đầu tư BNA GROUP tiền thân là Bảo Ngọc và Á Long hoạt động trong lĩnh vực SX ngành thực phẩm và ngành công nghiệp phụ trợ, mã chứng khoán là BNA. Với tầm nhìn trở thành tập đoàn đầu tư đa ngành, đa quốc gia. và sứ mệnh là Khai phá tiềm năng của con người, lợi thế của Quốc Gia, Vùng Miền để đầu tư tạo giá trị gia tăng cho cổ đông, cộng đồng và xã hội. Đến nay chúng tôi đã đầu tư vào nhiều lĩnh vực tiềm năng với hàng chục công ty thành viên hoạt động trong các lĩnh vực như : Bất động sản công nghiệp, Nông sản thực phẩm, Dược phẩm, mũ bảo hiểm, bao bì…. Với mục tiêu phát triển nhanh nhưng bền vững, chúng tôi đang cần chiêu mộ các ứng viên có đủ tâm, tầm và phù hợp để hiện thực hoá mục tiêu, chiến lược của tập đoàn.