Mô tả công việc
Data Management
- Update, arrange personal data, labor contract, appendix, promotion, demotion, movement, reward, disciplinary, termination and other documents of employees
- Update, manage employee data on HR application
- Monitor, control policy system of company
- Store, preserve documents of labor, salary, bonus, insurance, personal income tax
- Manage and update HRM software (FPT, SAP)
Payroll
- Check, supervise attendance record for employees
- Manage leave, over time
- Calculate incentives, allowances
- Calculate salary, pay salary, bonus
Insurance
- Monitor and update data on increase, decrease of social insurance, health insurance, unemployment insurance with insurance agencies
- Complete documents, contact to insurance agencies for social insurance, health insurance, unemployment insurance benefits of employees
Personal Income Tax
- Register tax codes and dependents
- Make PIT declaration, monthly PIT payment
- Make PIT finalization
Others
- Report for labor, insurance, personal income tax with government and company internal
- Promptly update law for adjusting benefits, policies, salaries
- Answer questions related to policies, salaries and others to employees
- Perform other tasks under direction of manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree of Human Resources Management, Accounting
- At least 3 year experiences in C&B
- Experience in using HR application for labor management and payroll
- Priority for candidates who have experience in restaurant / fast food / hotel
- Good English is a priority
- Understand Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax Law
- Good at Microsoft Office, Excel, Power Point, especially in Excel
- Good at management, communication, analyzation, solving problem
- Carefulness, honest, responsibility
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên. Là người đã theo học và được đào tạo khá chuyên sâu trong lĩnh vực điện công nghiệp của Trường Đại học Sư phạm Kỹ thuật Hồ Chí Minh nên doanh nhân Hồ Minh Hoàng đã có bước kế tục gia đình - nhận chuyển giao và tiếp nối khá thành công trong việc quản trị, tái sắp xếp và ổn định doanh nghiệp trong giai đoạn này. Mọi chuẩn bị để ươm mầm hy vọng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHTN và BHYT theo quy định của Công ty và luật BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Team work
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên.
Mission
Hiểu bản thân trong nhận thức toàn cầu. Mưu cầu phát triển, thăng tiến và thành đạt là động lực của sự tư duy và sáng tạo.Thay đổi để vươn đến tương lai. Nhận thức về một thế giới năng động và đa chiều, từ tháng 5.2018 Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư xây dựng cầu đường Sài Gòn (SBRC) chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Đèo Cả (Deoca Group) – tái cấu trúc để hiện thực hóa các chiến lược đầu tư kinh doanh trong quy mô khu vực và quốc tế.
Review Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
Môi trường làm việc và văn hóa có tinh thần rất cao (ID)