Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Chinese speaking - Sales Assistant - Trading | Nhân viên hỗ trợ kinh doanh tiếng Trung - Thương mại
Job Code: 111819
- Working location: Ba Dinh district, Ha Noi
- Monthly Salary: 20,000,000~25,800,000VND
Responsibility
- Get forecasts from customers and arrange delivery on time based on customer requests.
- Get support from the administration to proceed with business by following internal rules.
- Train and supervise the young staff to maximize the team performance.
- Daily conversation with customers to adjust delivery timing and quantity and exchange information
- Report all the claims or any customer-related information to the Manager and General Manager.
- Get forecasts from molders on time and report to the Manager.
- Arrange delivery based on customer PO based on GM confirmation
- Arrange delivery following payment before delivery based on GM confirmation
- Input SAP correctly
- Input logistics expense.
- Make report of payment of agent commission to HQ and input into SAP.
- Other necessary duties assigned by the General Manager
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Age: 25-35
・Gender: Any
・Education: Bachelor's Degree
・Language: Chinese - Business Level (equivalent HSK5 or HSK6) & English Conversational Level (For Internal Communication)
・Experience: At least 2 years of experience as a Sales Assistant/Delivery job in any industry
・Other:
- Good skills in Microsoft Offices, especially Excel.
- Team player who can also strategize, act, and execute independently
- Strong communication, and negotiation skills
<Preferable Skill / Experience>
・Good at English skill
・Experience in the plastic industry
・Good to have experience in a Japanese company; experience using delivery systems like SAP
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 20 Tr - 25,8 Tr VND
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.