Mô tả công việc
- Primary role will be to drive the Group, Events and Event Planning department and responsible for Total Group revenue, Catering /Banquet Revenue and Event Planning to execute customer events;
- Weekly Sales calls to key clients to grow accounts and and acquire new businesses for the hotel;
- Managing Group and events related tools like Event, Meeting Broker, Meeting Planner;
- Lead the BEO and group resume meeting with the MICE/Events and Event Planning team with operational departments;
- Responsible that operational communication via BEO /Group Resume is on time as per need;
- Entertainment and Site Inspections along with team members as required;
- Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required;
- Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals;
- Conduct weekly Group and catering meetings review meetings to understand the funnel and progress of inquiries;
- Direct and manage all group, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel;
- Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence;
- Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies
- Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
- Knowledge of managing MICE and Events segment;
- Opera S&C operational usage as part of daily job;
- Minimum 05 years of Sales management experience or at least 02 years of experience in a similar capacity with proven records;
- High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen;
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint) and other tools;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.
Contact infor:
(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.