Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Hoàng Minh

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Xây dựng
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
L&D Assistant Manager
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Summary:

This L&D position will be responsible for designing, implementing, and managing the learning and development initiatives for employees within the fabric mill. This role focuses on enhancing the skill sets, knowledge, and competencies of the workforce to drive operational efficiency, quality standards, and innovation in textile manufacturing. The L&D position will collaborate with various departments to identify training needs and design programs that align with both the organization’s strategic goals and industry standards.

Key Responsibilities:

1. Training Needs Analysis (TNA):

· Conduct regular training needs assessments by engaging with department heads, supervisors, and employees to understand skills gaps and development needs.

· Analyze operational metrics and quality reports to identify areas for workforce improvement.

2. Training Program Development:

· Design and implement training programs for different employee levels including machine operators, quality controllers, production managers, and administrative staff.

· Ensure that training materials and content are relevant to the textile industry, focusing on production processes, quality standards, safety protocols, and emerging trends in fabric manufacturing.

3. Onboarding & Orientation:

· Oversee the onboarding and orientation programs for new employees to ensure smooth integration into the organization’s culture and operational processes.

4. Delivery & Facilitation:

· Conduct in-house training sessions through a combination of e-learning, workshops, and hands-on training.

· Coordinate with external trainers and consultants for specialized training sessions.

5. Monitoring & Evaluation:

· Monitor the effectiveness of training programs by evaluating participant feedback, assessing learning outcomes, and tracking performance improvements.

· Adjust programs based on feedback and changing operational requirements.

6. Employee Development:

· Promote continuous learning and development through career development programs, mentorship opportunities, and upskilling initiatives.

· Encourage employees to adopt a growth mindset by fostering a culture of learning and innovation.

7. Budget & Resource Management:

· Manage the L&D budget, including training materials, external trainers, and other resources.

· Collaborate with HR and department heads to prioritize training initiatives based on budgetary constraints and operational needs.

Yêu Cầu Công Việc

1.      Bachelor’s Degree: in Human Resources, Psychology, Education, Business, or related field

2.      Skills

·       Communication: Excellent verbal and written communication skills

·       Technical Proficiency: Familiarity with Learning Management Systems (LMS) and proficiency in MS Office

·       Organizational Skills: Strong ability to manage multiple tasks and projects simultaneously

·       Analytical Skills: Ability to assess training needs and evaluate the effectiveness of training programs

·       Language: Local candidate with fluent English. Chinese speaking is a plus

3.      Experience: At least 5-year in the similar position with the experience including but not limited to:

·       Developing Learning Strategies: Creating and implementing learning strategies and programs

·       Training Delivery: Designing and delivering e-learning courses, workshops, and other training sessions

·       Assessment: Evaluating individual and organizational development needs

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Khu sản xuất Bình Chuẩn, D1, Bình Chuẩn, Tân Uyên, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo