Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Hoàng Minh

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Xây dựng
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Hygiene Service Assistant Manager (HCM)
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 17 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
  • Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
  • Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
  • Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
  • Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
  • Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
  • Training and Development (15% work load)
  • Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
  • Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
  • Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
  • Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
  • Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
  • Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
  • Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
  • Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
  • Other requested tasks (about 5% workload)
  • Build up and develop the company's culture with a professional image.
  • Other tasks are related to this position.

For Candidates applied from Facebook, please kindly send your update CV/resume to email: [email protected]

Requirements

  • Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
  • Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
  • Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
  • Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
  • Use OSHA mandated personal protective equipment.
  • Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
  • Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
  • Good working behavior.
  • Able to work independently and hard working in a multi task function.
  • Able to solve problems well.
  • Have responsibility and ability of management.
  • Skill of communication in English.

Benefits

  • Competitive Base Salary upon profile experience
  • Healthcare & Accident Insurances coverage
  • 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
  • Global working environment with many career development opportunities
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo