Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Reports to: Business Development Executive
Type: Full-time
About Us:
LNT & PARTNERS is a leading full-service commercial law firm with offices in Ho Chi Minh City (HQ), Hanoi and Singapore. The firm is among Vietnam's most prominent, representing a wide range of multinational and domestic clients, including Fortune Global 500 companies as well as well-known Vietnamese listed companies, on a variety of business and investment matters.
Role summary:
As a member of the Business Development team based in Ho Chi Minh City, the successful candidate will assist the BD Manager for developing and executing all of the firm's business development and marketing programs, working closely with the Business Development Manager and Partners to raise the firm's profile, increase visibility and brand recognition to strengthen and expand the firm's client base.
Key Responsibilities:
- Assist BD team in implementing business development plans.
- Work closely with the professional teams to implement marketing activities in line with business plans and the firm's strategy, including profile raising of sectors as well as individuals (partners) within that sector.
- Assisting the Partners in following up with contacts in the referee list;
- Assisting to arrange interview schedule with researchers.
- Assist to manage and coordinate the firm's digital marketing platforms (website, Facebook, LinkedIn, Twitter and other external communication channels);
- Prepare artwork design for the firm's content by using graphic design software such as AI, Indesign, Photoshop or outsource to external vendors;
- Coordinate with teams to prepare and issue of press releases.
- Support business development events, including business/legal seminars, client appreciation/networking events for existing and prospective clients, webinars...
- Administrative Support:
+ Coordinate with team to implement legal briefing/publication timetable and assist in dissemination where appropriate;
+ Assist in the design and preparation of the firm's merchandise;
+ Assist in the preparation of client gifts for Mid-Autumn/ Lunar New Year holidays;
+ Track and report BD spending and prepare payment request on timely basis.
+ Other administrative works shall be also assigned to you properly depending on your workload and working capacity.
Yêu cầu công việc
- Strong verbal and written skills in Vietnamese and English;
- Teamwork (the ability to be a useful member of a team);
- Interpersonal skills (relate and interact with others);
- Clear English and Vietnamese (verbal and written) communication skills;
- Proficiency in canvas and other graphic design tool;
- Enthusiasm and energy.
Interested candidates are invited to submit applications in English to Ms. Diep Thu Hoa and include the following information: CVs (including your previous relevant working experience, attached with a 4 x 6 picture) and other supporting documentation.
Only qualified candidates will be notified. Disqualified applications will not be returned.
More information is available at the website: [protected info]
Quyền lợi được hưởng
Trải qua hơn 23 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN KIM TÍN đã vươn lên trở thành đơn vị dẫn đầu trong ngành sản xuất và kinh doanh vật liệu hàn. Bên cạnh đó Kim Tín còn mở rộng quy mô, trở thành Tập đoàn kinh doanh đa ngành nghề như vật liệu hàn, kim loại màu, ván MDF, sản phẩm sau MDF, khai thác khoáng sản, vận tải…
Kim Tín không ngừng nghiên cứu, sản xuất những sản phẩm tốt nhất để phục vụ khách hàng trên khắp cả nước. Chúng tôi tự hào về sản phẩm vật liệu hàn Kim Tín đã xuất khẩu khắp 5 châu lục. Kim Tín đặt mục tiêu đến năm 2025 chiếm 35% thị phần Vật liệu hàn trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,...theo quy định của công ty và pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ dưỡng định kỳ
- Hoạt động vui chơi ý nghĩa như hội thao: ngày hội gia đình, 8/3, 20/10, 01/06, Trung thu,.
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, Công ty TNHH TN Kim Tín thành lập ngày 29/01/2000 từ tâm huyết của 5 thành viên nòng cốt, mong muốn phát triển sản phẩm vật liệu hàn mang thương hiệu Việt.
- Năm 2006, Công ty TNHH TN Kim Tín được thành lập tại Hà Nội với mục đích mở rộng mạng lưới kinh doanh phía Bắc. Xây dựng nhà máy sản xuất vật liệu hàn tại Hưng Yên với công suất 20.000 tấn/năm.
- Năm 2009, Khởi công xây dựng cụm công nghiệp các nhà máy vật liệu hàn, thiết bị hàn tại Long An với diện tích 120.000m2, nâng tổng công suất của nhà máy Long An lên đến 80.000 tấn / năm.
- Năm 2015, Công ty cổ phần Logistics nPL được thành lập, đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hoá sản phẩm của các công ty con trong tập đoàn.
- Năm 2020, Cột mốc đánh dấu hành trình 20 năm hình thành và phát triển (2000-2020), đưa thương hiệu Kim Tín đi khắp 5 châu lục và khẳng định vị thế của Vật liệu hàn Việt
- Năm 2021, Kim Tín đầu tư 5 triệu USD cho chuyển đổi số toàn diện, hiện thực hóa mục tiêu thay đổi mục tiêu mục tiêu thay đổi để phát triển và trường tồn
Mission
- Chinh phục niềm tin, sự hài lòng Khách hàng
- Giữ gìn và phát huy niềm tự hào
- Kim Tín Cân bằng lợi ích giữa các bên liên quan
Review TẬP ĐOÀN KIM TÍN
Công ty có chính sách đào tạo và định hướng phát triển nghề nghiệp cho nhân viên (RW)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có nhiều đãi ngộ cần tính kỷ luật cao
Quy trình phỏng vấn không chuyên nghiệp, mất thời gian của ứng viên (RW)