Mô tả công việc
• Maintain good working relationships with local and international media
• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors
• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts
• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience
• Explore valuable media trades where appropriate
• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations
• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel
• Maintain and update hotel’s website
• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally
• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos
• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives
• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)
• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials
• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department
• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards
• Arrange photography of VIP guests and maintain archives
• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity
• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs
Team Management
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain.
- Opportunities for career advancement, training and development.
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period.
- Accor employee benefits as per Hotel Policies.
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management is preferred
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience in a similar capacity
- English language is essential
- Strong leadership, interpersonal and customer service skills
- Strong team player and has the ability to trouble shoot
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your résume of CV to Talent & Culture Department!
Trải qua hơn 23 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN KIM TÍN đã vươn lên trở thành đơn vị dẫn đầu trong ngành sản xuất và kinh doanh vật liệu hàn. Bên cạnh đó Kim Tín còn mở rộng quy mô, trở thành Tập đoàn kinh doanh đa ngành nghề như vật liệu hàn, kim loại màu, ván MDF, sản phẩm sau MDF, khai thác khoáng sản, vận tải…
Kim Tín không ngừng nghiên cứu, sản xuất những sản phẩm tốt nhất để phục vụ khách hàng trên khắp cả nước. Chúng tôi tự hào về sản phẩm vật liệu hàn Kim Tín đã xuất khẩu khắp 5 châu lục. Kim Tín đặt mục tiêu đến năm 2025 chiếm 35% thị phần Vật liệu hàn trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,...theo quy định của công ty và pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ dưỡng định kỳ
- Hoạt động vui chơi ý nghĩa như hội thao: ngày hội gia đình, 8/3, 20/10, 01/06, Trung thu,.
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, Công ty TNHH TN Kim Tín thành lập ngày 29/01/2000 từ tâm huyết của 5 thành viên nòng cốt, mong muốn phát triển sản phẩm vật liệu hàn mang thương hiệu Việt.
- Năm 2006, Công ty TNHH TN Kim Tín được thành lập tại Hà Nội với mục đích mở rộng mạng lưới kinh doanh phía Bắc. Xây dựng nhà máy sản xuất vật liệu hàn tại Hưng Yên với công suất 20.000 tấn/năm.
- Năm 2009, Khởi công xây dựng cụm công nghiệp các nhà máy vật liệu hàn, thiết bị hàn tại Long An với diện tích 120.000m2, nâng tổng công suất của nhà máy Long An lên đến 80.000 tấn / năm.
- Năm 2015, Công ty cổ phần Logistics nPL được thành lập, đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hoá sản phẩm của các công ty con trong tập đoàn.
- Năm 2020, Cột mốc đánh dấu hành trình 20 năm hình thành và phát triển (2000-2020), đưa thương hiệu Kim Tín đi khắp 5 châu lục và khẳng định vị thế của Vật liệu hàn Việt
- Năm 2021, Kim Tín đầu tư 5 triệu USD cho chuyển đổi số toàn diện, hiện thực hóa mục tiêu thay đổi mục tiêu mục tiêu thay đổi để phát triển và trường tồn
Mission
- Chinh phục niềm tin, sự hài lòng Khách hàng
- Giữ gìn và phát huy niềm tự hào
- Kim Tín Cân bằng lợi ích giữa các bên liên quan
Review TẬP ĐOÀN KIM TÍN
Công ty có chính sách đào tạo và định hướng phát triển nghề nghiệp cho nhân viên (RW)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có nhiều đãi ngộ cần tính kỷ luật cao
Quy trình phỏng vấn không chuyên nghiệp, mất thời gian của ứng viên (RW)