Việc làm Phu Thai Group

Cập nhật 01/11/2024 22:16
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN PHÚ THÁI (Phu Thai Group)
Marketing & Communications Manager (HCM based)
Phu Thai Group 3.6★
5 đánh giá 42 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Marketing & Communication

• Maintain good working relationships with local and international media

• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors

• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts

• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience

• Explore valuable media trades where appropriate

• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations

• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel

• Maintain and update hotel’s website

• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally

• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos

• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives

• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)

• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials

• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department

• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards

• Arrange photography of VIP guests and maintain archives

• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity

• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs

Team Management

• Interview, select and recruit team members

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

· Monthly service charge

· Thưởng phí dịch vụ hằng tháng

· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels

· Được hưởng ưu đãi khi sử dụng dịch vụ tại các khách sạn thuộc tập đoàn Accor

· Develop your talent through learning programs by Academy Accor

· Được tham gia các chương trình đào tạo tại học viện Accor để nâng cao chuyên môn

· Dynamic working environment

· Làm việc trong môi trường năng động

· Participate in activities: birthday party, year-end party, sports...

· Tham gia các hoạt động: sinh nhật, tiệc cuối năm, thể thao...

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor’s Degree

• Minimum 6 years of experience in Marketing Communications/Public Relation or 2 years of experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Detail-oriented and highly reliable in thorough execution and follow-through

• Ability to work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

CV with image

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN PHÚ THÁI (Phu Thai Group)
Phu Thai Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 18, tòa nhà HCO, 44B Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Công ty CP Tập đoàn Phú Thái (Phú Thái Group) tiền thân là Công ty TNHH Phú Thái được thành lập từ T10/1993, hoạt động trong lĩnh vực thương mại, kinh doanh và phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng. Qua 30 năm xây dựng và phát triển, với phương châm lấy đạo đức kinh doanh và chất lượng sản phẩm, dịch vụ làm hàng đầu để làm vừa lòng khách hàng, Phú Thái Group đã là chiếc cầu nối uy tín, chất lượng giữa các nhà sản xuất với người tiêu dùng, góp phần không nhỏ vào việc lưu thông hàng hóa cũng như đẩy mạnh thị trường bán lẻ với hệ thống phân phối và hậu cần của mình. Là một Công ty có tính chuyên nghiệp và quốc tế hóa cao, hiện nay Phú Thái Group đã phát triển được hơn 20 Công ty thành viên, trung tâm phân phối và kho vận với hơn 2.000 cán bộ nhân viên hoạt động trên phạm vi cả nước, doanh thu hàng năm đạt hàng ngàn tỷ đồng.


Review Phu Thai Group

3.6
5 review

26/04/2017
Trợ Lý Giám Đốc tại Hà Nội

Trợ lý giám đốc tài chính

20/10/2023
Nhân viên chứng từ tại Hà Nội

Thủ tục nhập khẩu

19/10/2023
Nhân viên kế toán tại Hồ Chí Minh

Kế toán

Những nghề phổ biến tại Phu Thai Group

Bạn làm việc tại Phu Thai Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phu Thai Group

Phu Thai Group

Click để đánh giá