Assist in general administrative processes and day to day functioning of the Centre Management's Marketing Team.
Complete a wide range of administrative, office and support related activities for the members of Marketing Team. They will be able to work independently with little supervision and reporting to Head of Marketing. The role requires a person who is exceedingly well-organized, flexible, and enjoys the administrative challenges of Marketing Team, and part of a strong marketing team within a dynamic office environment.
Job Description:
Collect and support tenant for promotion information and update weekly
To assist in general administrative jobs and day to day works of the team as well as other duties as delegated from time to time by Marketing Manager.
Schedule and co-ordinate meetings, appointments and travel arrangements where required.
Record, compile, transcribe and distribute minutes of meetings.
Resolve administrative problems and enquiries
Prepare and modify and compile documents including correspondence, monthly reports...
Push/Remind all team members to update the attendance schedule weekly.
Compose marketing agreement and keep track of status of agreements
Coordinate with Accounting department to keep track of status of payment/deposit from Marketing team
Participate in the creation & maintenance of a favourable image for Crescent Mall on behalf of the Landlord and Savills, promoting The Crescent, and Crescent Mall as Ho Chi Minh City's premier shopping & leisure destination.
Contribute to building a positive team environment.At least 1 year experience as Administration Assistant, with a commanding knowledge of general office responsibilities and procedures, planning, records management and general administration.
Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Hospitality Management or Event Management
Ability to communicate effectively, both verbally and written, in both English and Vietnamese.
Proficiency on software programmed including but not limited to Microsoft Word, Excel, Outlook and PowerPoint, as well as the ability to learn and become proficient in further computer based packages.
Can sometimes work on weekend to support Mall Events100% Salary Social Insurance
Personal Insurance after Probation
13th Salary, Bonus
Company Trip
Discount using Crescent Mall services
Công ty CP Tập đoàn Phú Thái (Phú Thái Group) tiền thân là Công ty TNHH Phú Thái được thành lập từ T10/1993, hoạt động trong lĩnh vực thương mại, kinh doanh và phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng. Qua 30 năm xây dựng và phát triển, với phương châm lấy đạo đức kinh doanh và chất lượng sản phẩm, dịch vụ làm hàng đầu để làm vừa lòng khách hàng, Phú Thái Group đã là chiếc cầu nối uy tín, chất lượng giữa các nhà sản xuất với người tiêu dùng, góp phần không nhỏ vào việc lưu thông hàng hóa cũng như đẩy mạnh thị trường bán lẻ với hệ thống phân phối và hậu cần của mình. Là một Công ty có tính chuyên nghiệp và quốc tế hóa cao, hiện nay Phú Thái Group đã phát triển được hơn 20 Công ty thành viên, trung tâm phân phối và kho vận với hơn 2.000 cán bộ nhân viên hoạt động trên phạm vi cả nước, doanh thu hàng năm đạt hàng ngàn tỷ đồng.
Review Phu Thai Group
Trợ lý giám đốc tài chính
Thủ tục nhập khẩu
Kế toán