Mô tả công việc
1.Employer brand awareness promotion:
Propose and implement Employer Branding strategies and programs to build the employer brand in various channels (Jollibee website, Facebook, LinkedIn, POSM...)
Corporate with HR Regional to promote the JFC EVP through various Vietnam channels/digital platforms.
Create a comprehensive program that enables employees as primary ambassadors who showcase their employee experience to help attract top talents.
Be a leader in organizing the event internal & external Jollibee
2.Candidate attraction:
Understand the talent profiles of the company and develop recruitment strategies to attract top talents.
Coordinate with TA team to build talent pipelines on various channels and enhance current programs to improve quality, speed, efficiency, and overall strategic value of talent acquisition.
Build long-lasting relationships with university partners and other source suppliers
3.Data analyst and measurement:
Measure and report the effectiveness of Employer Branding campaigns on analytics
Continuously review past projects for improvement, and provide feedback of these results to stakeholders and making data-driven decisions about future Employer Branding activities.
4.Other tasks as assigned
Yêu cầu công việc
Minimum 7 years of experience with a strong background in Employer Branding/ Communication.
Have experience in event organizing, creating and managing contents on social platforms (Facebook, LinkedIn and other platforms), project management.
Deep understanding of talent sourcing techniques and tools.
Strong English and Vietnamese writing skills.
Proficiency with Social media platforms (LinkedIn, Facebook, Ads, Tiktok, .....)
Skills: Data driven, Organization, Logical thinking, Time management, Communication and Interpersonal Skills.
Attitude: Fast-Adapt, Resilient, Can-do attitude, Teamwork.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social & health insurance: Social and health insurance of the Employee will be paid in accordance with the regulations on insurance.
- Time of Rest: According to the Company‘s Labor Regulation and current labor regulations.
- Opportunities to learn, and participate in internal training courses
- Opportunities for rapid growth and advancement to senior management positions.
BAT Group được thành lập vào đầu năm 2009, trong bối cảnh nền kinh tế nước ta đang gặp nhiều khó khăn, thách thức. Với khát vọng thành công và ý chí mạnh mẽ đội ngũ lãnh đạo trẻ, BAT Group xác định lấy hoạt động thi công cơ điện, phòng cháy chữa cháy làm nòng cốt trong giai đoạn đầu.
Sau hơn một thập kỷ xây dựng và trưởng thành, BAT Group đã vươn mình trở thành doanh nghiệp đa lĩnh vực, có tốc độ phát triển thần tốc.
Với số lượng 10 nhân viên từ lúc thành lập đến nay đã tăng lên con số hơn 300 nhân sự chính thức và gần 400 nhân sự thời vụ tại các dự án trong và ngoài nước. Từng bước khẳng định tầm vóc trên thương trường với hàng loạt công trình, dự án lớn tại Việt Nam, Lào, Cam-pu-chia, Trung Quốc, cùng nhiều bạn hàng, đối tác cung ứng thiết bị từ Nhật, Đài Loan, Pháp, Đức, Italy