Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
Yêu cầu công việc
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00; 21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage.
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00; 12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
At least 6- month experience in Customer Service roles or any relevant ones.
5 days/week (any 2 days off). Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader, rotate shift once a month, up to 3- month night shift)
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)- working 100% English.
Quyền lợi
000.000 – 13.000.000 vnd/month.
Voice allowance: 1.000.000 vnd/month (If you handle Inbound).
Accident insurance 24/7. 14 days of leave/year. 13th Monthly Salary.
100% salary in 2- month probation time.
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000 vnd/month (Depend on your performance).
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement
Meal allowance: 500.000 vnd/month.
Base Salary: 8.000.000 vnd/month.
Night shift allowance: 30% base salary.
Annual Health Checkup.
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:35:02
Với mạng lưới hàng ngàn điểm bán, sản phẩm UKG đã có mặt tại các hệ thống siêu thị, trung tâm thương mại, các cửa hàng truyền thống…trên 63 tỉnh thành Việt Nam. UKG bước đầu đã khẳng định được vị thế và chiếm được cảm tình của người tiêu dùng trên khắp cả nước. Trong tương lai, UKG chinh phục mục tiêu trở thành thương hiệu uy tín hàng đầu Đông Nam Á trong lĩnh vực đồ gia dụng, chăm sóc sức khỏe.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Chúng tôi hiểu rằng bạn, với tư cách là khách hàng, là người phát ngôn tốt nhất của chúng tôi. Do đó, chúng tôi tin rằng việc đảm bảo bạn hoàn toàn hài lòng với các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi sẽ có ý nghĩa kinh doanh tốt. Kính chúc quý khách hàng và đối tác sức khỏe, thành công và hạnh phúc.