Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Operations Admin:
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Manage taxi card, record information and summary report
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Prepare equipment for new store opening - Guide store and Operations Team about payment process
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
2. Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Ability to stay calm and on-task in high-stress situations.
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Highly responsibilities and result oriented.
- Put Customer services first mindset
- Strong problem-solving skills.
- Strong communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 10 Tr VND
Công ty Cổ phần Tập đoàn Xuất – Nhập Khẩu Trái Cây Chánh Thu tiền thân là Công ty TNHH Chánh Thu (tại tỉnh Bến Tre) là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực xuất khẩu trái cây tươi, trái cây đông lạnh đã có hơn 20 năm kinh nghiệm.Chúng tôi đặt tiêu chí chất lượng sản phẩm và niềm tin của khách hàng lên hàng đầu cùng tuyên ngôn “Together We Make Vietnamese Fruit Brand” vững về chất lượng, mạnh về số lượng, xây dựng thương hiệu uy tín, hội nhập thị trường. Chánh Thu đã và đang từng bước đưa thương hiệu trái cây Việt Nam vươn xa trên thị trường thế giới.