Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.JOB BRIEF
We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.
2.DETAILED JOB DESCRIPTION
Marketing Automation
Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.
- Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
- Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
- Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
- Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
- Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
- Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.
Revenue generation & reporting
Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.
- Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
- Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
- 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
- Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
- Efficiency in Excel.
- Strong analytical skills with great detailed-orientation.
- Strong project management and organization skills.
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
- Good sense of design and style is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
CTCP Thành Thành Công - Biên Hòa tiền thân là Công ty Liên doanh giữa Tập đoàn Group Bourbon, Liên hiệp Mía Đường II và Liên hiệp Mía Đường Tây Ninh.
Hoạt động chính của công ty là sản xuất đường và điện; trồng cây mía; sản xuất và kinh doanh các sản phẩm sử dụng đường hoặc sử dụng phụ phẩm, phế phẩm từ sản xuất đường…Năm 2022, Sản lượng Đường tiêu thụ tiếp tục được duy trì mức trên 1.000.000 tấn và được xuất khẩu sang hơn 29 nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ (BHYT, BHTN, BHXH tự nguyện) theo quy định
- Được hưởng bảo hiểm tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Team Building
- CLB Thể thao
- Ngày hội gia đình
- Ngày hội thể thao
- Các cuộc thi nội bộ ngành và Tập đoàn…
Lịch sử thành lập
- Ngày 15/7/1995, Công ty Cổ phần Thành Thành Công - Biên Hòa được thành lập - tiền thân là Công ty liên doanh giữa Bourbon, Liên hiệp Mía Đường II, Liên hiệp Mía Đường Tây Ninh
- Năm 2012, Hoàn thành Dự án Affinage - Xưởng hoà tan Đường thô
- Năm 2013, Phát hành 6.574.200 cổ phiếu ESOP. Đổi tên thành CTCP Mía Đường Thành Thành Công Tây Ninh
- Năm 2015, Sáp nhập CTCP Nhiệt điện Gia Lai
- Năm 2017, Sáp nhập với CTCP Đường Biên Hòa, đổi tên thành CTCP Thành Thành Công - Biên Hoà
- Năm 2018, Cải tiến QTCT: Theo tiêu chuẩn quốc tế và thông lệ tốt trên thị trường
- Năm 2019, Hợp tác với Công ty ED&F Man xuất khẩu đường sang châu Âu. Hợp tác chiến lược với DEG - nhà đầu tư chiến lược đến từ châu Âu
- Năm 2022, Chính thức thảo luận chiến lược hợp tác phát triển nông nghiệp 4.0 song phương với chính quyền bang Queensland, Úc. VNSI20: năm thứ 5 liên tiếp là Doanh nghiệp Mía Đường duy nhất thuộc rổ chỉ số
Mission
Kiến tạo nền Nông nghiệp hiện đại, bền vững và mang lại nguồn năng lượng - dinh dưỡng nguồn gốc tự nhiên, không biến đổi gen.
Review Thành Thành Công - Biên Hòa
Môi trường làm việc tốt, cạnh tranh cao, phúc lợi xã hội tốt, thiếu CNBV chuyên môn cao (ID)