Các phòng ban đang tuyển dụng tại Unity Fitness

Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Chăm sóc sức khỏe
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Unity Fitness

Cập nhật 02/03/2025 00:21
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THỂ THAO UNITY FITNESS
Business Development Assistant Manager (Logistics Services)
Unity Fitness 1.1★
12 đánh giá 73 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Our strategic partner is a global leader in shipping, logistics, and supply chain solutions, combining strong expertise in technology and extensive logistics network to serve customers across a wide range of industries and markets. Our Partner seeks an accomplished Business Development Assistant Manager with experience in the logistics industry. This role is responsible for managing and growing relationships with new clients, as well as identifying new business opportunities to achieve and exceed company sales targets.

Working Location: Ho Chi Minh City or Dong Nai, Vietnam

Job Responsibilities

Business Development:

  • Make monthly BD plan for new target customers. Setup concrete plan for BD and target customer.
  • Make regular visits and sales calls to targeting customers to hear customer opinion and create close relationship with them in purpose of expanding business scales.
  • Attend networking activities to approach new customers for IFF/Project/ WH…services.
  • Propose good logistics solutions that contribute to the customer’s cost reduction.
  • Gather market information.

Costing and Quotation:

  • Identify portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers via email, phone…
  • Make costing with BUs and/or procurement. Prepare quotation for customer to obtain the business.
  • Negotiate with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
  • Anticipate tender schedule of the customer and share with concerned party. Report the result and study reason of win/failure.

Customer and Contract Management:

  • Make Sales Handling Instructions (SHI) for secured business. Share SHI to related divisions.
  • Engage when there is any issue relating to quotation for assigned accounts
  • New contract: Prepare draft contract as approved template and get approval.
  • Existing contract: Review contract. Renew or revise contract if required.

Reporting and Other Tasks:

  • Manage and control P/L for assigned customer
  • Review result end of month/ Monitor KPI as set by manager
  • Report monthly about BD calls, times to visit customers, update CRM, …
  • Update market information and competitor’s trend
  • Supervise and support other members in division
  • Understand new project and lead cross function teams to make it succeed.
  • Support managers to develop division capabilities, and identify talents within organization
  • Other tasks as Manager assignment.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from university in Transportation, Economics or a related field.
  • Minimum of 3 years of experience in sales roles within the logistics industry.
  • Strong understanding of logistics, supply chain management, economics, trade, and market dynamics.
  • Strong customer relation management and sales skills.
  • Excellent planning, organizational, and supervisory skills.
  • Customer-focused with strong teamwork, communication and problem-solving abilities
  • Strong negotiation, presentation and coordination skills.
  • Proficiency in logistics-related software
  • Ability to work under pressure and achieve sales targets.
  • Excellent English skills (written and verbal).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THỂ THAO UNITY FITNESS
Unity Fitness Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
4A11 Thảo Điền, P. Thảo Điền, Thủ Đức, TP. HCM

UNITY Fitness tự hào là hệ thống phòng tập 5* tiên phong mang cảm hứng tương lai vào tập luyện với lối thiết kế Futuristic mới lạ, độc đáo. Futuristic đề cao sự thay đổi và đột phá ở mọi góc nhìn. Mang đến trải nghiệm du ngoạn đến nhiều chiều không gian khác nhau, nơi mà mỗi cá nhân sẽ được tự do khám phá và đắm chìm trong nguồn cảm hứng mới lạ. Hội tụ đa dạng các yếu tố của một phòng tập cao cấp, hệ thống UNITY Fitness sẽ đại diện cho trải nghiệm tập luyện vượt trội.


Review Unity Fitness

1.1
12 review

13/11/2024
Lập trình viên tại Hồ Chí Minh

Cty không có training hay chương trình workshop, ko trả lương OT

14/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

cty có cấp máy M2, ghế công thái học. Lương + phúc lợi đầy đủ

14/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

HR có người này người kia, cơ mà chung quy là quản trị có vấn đề. VP open nên nhìn qua mỗi lần pv thấy toàn đưa NV đi pv leader và head

Những nghề phổ biến tại Unity Fitness

Bạn làm việc tại Unity Fitness? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Unity Fitness

Unity Fitness

Click để đánh giá