Việc làm IMPC

Cập nhật 09/11/2024 12:34
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THIẾT KẾ VÀ QUẢN LÝ KỸ THUẬT IMP
Employee Engagement Officer/ Executive
IMPC
84 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Principal duties:

  • On-boarding, Off-boarding process
  • Event organization
  • Employee relation
  • HR Admin Management

Essential functions:

On-boarding and Off-boarding

  • Support the on-boarding process including Preparation for new comers, … is conducted accordingly.

Event organization

  • Support internal events: to company trip, year-end party, happy hour program, sports tournaments, monthly sports activities, and team building activities
  • Conduct monthly/quarterly employee awarding ceremony

Employee relation

  • Support & Do employee survey
  • In charge of giving benefit of Birthday, sickness, …
  • Conduct regular employees’ opinion

HR Admin

  • Ensure the relevant admin tasks are performed accordingly.
  • Other tasks are assigned by direct supervisor and/or CPO

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

*** Education:

  • College/University graduated or equivalent

*** Technical skills and experience:

  • Office tools
  • 1-2 years of work experience in Human Resources, or company event organization or employee relation

*** Soft-skills & attitude

  • Communication & interpersonal skills.
  • Negotiating skill
  • Time management skill
  • Follow up skill
  • Initiative
  • Be able to work well under pressure
  • Be a team player

*** Language skills:

  • Good at English communication

What are you waiting for? Join our international team today!

SPS is a leading technology-driven business transformation company. With our innovative Enterprise Workplace Solutions, we empower organizations to adopt hybrid work concepts to enhance productivity and flexibility. Our Technology Business Solutions bring together cutting-edge technology, deep vertical process expertise, and a diverse global workforce to support clients in their digital transformation journey and efficiently tackle their most complex challenges. Headquartered in Zurich, Switzerland, SPS operates in more than 20 countries and focuses on clients in banking, insurance and health. SPS has more than 8,500 employees and is recognized with a world-class NPS by its global client base. We act with precision, connect people to the right information, and turn data into insights for better outcomes. Discover how our dedicated team at SPS makes an impact that matters by visiting www.spsglobal.com.

1. Great Benefits:

- Competitive and performance-oriented remuneration system

- On-going training and development plan

- Promotion & bonus opportunities

- Private medical care for you and your family,

- Professional and challenging working environment.

2. Advance your career:

- We provide you with support to sharpen your skills and knowledge for further steps in your career path

- Opportunities to learn and grow through different types of training: Talent Development program, Succession planning as well as promotions or transfers.

3. Break your limits:

The innovation is a key value of SPS Vietnam. Joining our team, you are encouraged to think out of the box, cross your boundaries and improve yourself in our continuous improvement process during daily business operation.

4. Go Global:

The moment you join SPS Vietnam is the moment you take the chance to extend your horizon. You will work, cooperate and exchange your creative ideas with 7,500 employees of SPS. Our customers, which are 20% of Fortune 100, are located from around the world.

Notes:

“By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND-CP on personal data protection.”

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa Nhà SaigonTel, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 15, đường D2, Khu phức hợp Saigon Pearl, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Tổng Quan Công Ty

Thành lập năm 2016, Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP (IMPC) được thành lập năm 2016

Chúng tôi cung cấp hệ thống dịch vụ chuyên nghiệp và đồng hành cùng doanh nghiệp nhằm giải đáp các thắc mắc kịp thời trong quá trình tư vấn và vận hành.

Văn Hóa Công Ty

Sự phát triển cơ bản của Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP luôn bắt nguồn từ sự đầu tư thông minh, phát triển bền vững, học hỏi và sáng tạo vì lợi ích của cộng đồng, khách hàng, đối tác và công ty.

Những nghề phổ biến tại IMPC

Bạn làm việc tại IMPC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMPC

IMPC

Click để đánh giá