Mô tả công việc
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.
Yêu cầu công việc
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.
Quyền lợi được hưởng
Quảng Nam
Sau nhiều năm hoạt động, Công ty Cổ phần Thực phẩm Thiên Vương (Ace Foods) đã trở thành nhà nhập khẩu và phân phối hàng đầu của Viêt nam về các sản phẩm Thịt bò, Thịt cừu, Thịt lợn, Thịt gà, Rau củ, Bơ sữa và các sản phẩm từ bơ sữa, … cho hệ thống các nhà hàng, khách sạn 4 – 5 sao, siêu thị và các cửa hàng thực phẩm sạch trên toàn quốc thông qua các tiêu chí: “Chất lượng tốt nhất, Giá cả tốt nhất, Dịch vụ tốt nhất và Ổn định cao nhất”.
- Chất lượng: Ace Foods đưa ra các yêu cầu khắt khe về việc lựa chọn nguồn hàng, thương hiệu để nhập về Việt Nam. Sản phẩm nhập khẩu phải đạt tiêu chuẩn an toàn cao, chất lượng tốt được công nhận trên toàn thế giới.
- Giá cả: Được sự hỗ trợ của các nhà sản xuất nên Ace Foods luôn có giá cả cạnh tranh nhất và ổn định nhất trên thị trường. Không những thế, Ace Foods không ngừng tìm hiểu, nghiên cứu xu thế thay đổi về ẩm thực ở trong và ngoài nước để tìm ra những sản phẩm mới phù hợp, nhằm cắt giảm chi phí và tăng lợi nhuận cho Quý khách.
- Dịch vụ: Với đội ngũ nhân viên năng động, được đào tạo chuyên nghiệp cùng với hệ thống kênh phân phối rộng khắp cả nước, Ace Foods sẵn sàng đáp ứng các yêu cầu của Qúy khách trong thời gian ngắn nhất. Ngoài ra, Ace Foods luôn đồng hành cùng Quý khách trong các hoạt động tư vấn, quảng bá hình ảnh, tổ chức sự kiện,… để cùng đạt được mục tiêu chung.
- Ổn định: Ổn định về chất lượng, giá cả và nguồn hàng là một trong những ưu thế đã đóng góp vào sự thành công của Ace Foods ngày hôm nay. Ace Foods luôn tâm niệm và hiểu rằng đằng sau Qúy khách là hàng trăm, hàng nghìn thực khách nên chúng tôi không bao giờ cho phép tình trạng thiếu hàng và thay đổi giá một cách tuỳ tiện.
Không chỉ là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền các thương hiệu nổi tiếng trên thế giới tại Việt Nam, Ace Foods đã cùng với Tập đoàn AB Foods (Hoa Kỳ) và Nippon Ham (Nhật Bản) kiểm soát quy trình quản lý chất lượng “Từ trang trại đến bàn ăn” mà chưa có đơn vị nhập khẩu, phân phối nào tại Việt Nam làm được.
Có được những thành quả trên, Ace Foods đã được nhiều khách hàng lựa chọn là Nhà cung cấp uy tín, đối tác chiến lược để đồng hành cùng phát triển và được các tập đoàn thực phấm lớn trên thế giới “Chọn mặt gửi Vàng” tại thị trường Việt Nam.