Mô tả công việc
- · Report to Operation Manager
- · Responsible of Managing Visual Merchandising in stores of Retail chain by weekly photo reports – including store layout, standard Guideline, planogram, Image Shelves, weekly & monthly VM report
- · Empower visual, merchandising and selling teams to ensure execution of all merchandise strategies, standards presentations and promotional events
- · Creating & updating store layout and product planogram for opening & product launching
- · Scheduling & planning to produce Prop display(showcase) & window display, Image Shelves for all stores by following seasonal holiday, new product launching.
- · Coordinate and working closely with Merchandiser team and Operation Team on weekly product orders, launching new products.
- · Working with vendors, suppliers for any production related to store visual merchandise, store image, pop etc.
- · Running training session for Store managers and salesmen about Visual Merchandising standard, planogram periodically
- · Utilizes promotional calendar to set priorities and meet deadlines for store events
- · Maximize sales opportunity by leveraging our core values (People, Service, Clientele, Loyalty) while executing central merchandise strategies to deliver the plan
- · Supporting to arrange and display products for new stores, new brand
- · Implement/deliver outstanding environment of presentation and merchandising
- · Assisting to recruit, develop and retain an expert team of Visual/Merchandising Professionals
- · Supporting other relevant tasks if required
Yêu cầu công việc
- 3+ years of experience in retail industry
- A strong sense of color, collocation, and trends
- Understand the uniqueness of each product to provide the suitable display
- Have a good knowledge of local customers’ preferences and give some reasonable suggestions
- Good planning and organizational skills
- Attention to details and a good understanding of commercial practice
- Willing to adapt and take on new challenges and driven to continually improvement
- Don’t need to design but understand how these programs works: AI, PS, Sketchup
- Basic English
Quyền lợi được hưởng
- Thời gian làm việc: 09h00 - 17h30, Thứ Hai đến Thứ Sáu
- Gói hỗ trợ: Hỗ trợ gởi xe tòa nhà, và cấp laptop làm việc chuyên nghiệp
- Bảo hiểm: Tham gia đầy đủ bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội và bảo hiểm thất nghiệp; Đầy đủ các ngày nghỉ phép và phúc lợi khác theo quy định công ty
- Hoạt động tập thể: Ngoài những phút giây "cháy" hết mình cho công việc, N KIDDERS còn được tham gia nhiều hoạt động vui nhộn nhằm nâng cao đời sống tinh thần N KID Retreat, N KID Xmas, N KID Halloween...
- Đào tạo: Đào tạo và phát triển nhân sự là ưu tiên hàng đầu của N KID Group, chính vì thế N KIDDERS luôn được tạo mọi điều kiện để học hỏi, nâng cao kiến thức bằng những trải nghiệm thực tế của chính bản thân.
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).
* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng.