Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
1. Monitor day by day sales performance:
- Perform inventory & sales channel management
- Perform pricing and develop promotional campaigns to generate sales.
- Coordinate with MKT to implement marketing campaign, optimize impression, and regulate marketing budget
- Track and analysis the market information & competitor dynamics to provide the necessary tactics
- Conduct, execute the business plan to achieve the sales target and prepare sales forecast for each product in all sales channel
- Coordinate and work with other departments (Supply Chain, Product team, MKT, Brand team,…) for smooth running of sales operation
2. Customer Operation (CO) tasks:
- Respond to inquiries via live chat, email, phone, and social media about products, orders.
- Resolve issues related to defective products, incorrect orders, or refund requests in line with return and warranty policies.
- Assist customers in tracking the status of their orders, deliveries, and addressing any shipping-related issues.
- Provide product information, payment options, and promotional details to guide customers during the purchasing process.
- Collect and respond to customer reviews and feedback to improve services and products
3 . Conduct market research: initiate & propose new product ideas, identify new markets to enter and occupy market share and responsible for developing & executing launching plans.
4. Prepare sales report & analysis: (result-oriented) by week, month and quarter.
5. Perform other tasks or projects as assigned by the leader/ manager.
Working time: 8:30 AM to 5:30 PM (Monday – Saturday Morning).
Location: 555 3/2 Street, 8 Ward, District 10, Ho Chi Minh City.
Yêu Cầu Công Việc
Compulsory:
- University bachelor’s degree (or upcoming graduation) in Economics, Business Administration, Marketing or Finance;
- 6 months’ experience in a similar role in E-commerce;
- Preferably working experience in e-commerce;
- knowledge about the American market or SEO/ keywords;
- English is a must (at least 550 TOEIC);
- Proficient in Microsoft Office;
- Have logical thinking and strong problem-solving skills;
- Great sense of integrity, responsibility and urgency;
- Must be team-oriented and self-motivated;
As a big plus if: A passion or experience in the beauty & personal care industry.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
- Competitive income range includes Salary and KPI;
- 13th- month salary, annual performance review;
- Insurance will be paid according to company policy;
- Provide working devices, parking fee allowance (if any). - Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).
* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng.