- Take ownership in implementing effective BTL/Channel execution activity/ ATL campaign... to meet sales and brand objectives.
- Be a part of performing research and developing effective brand-building strategies
- Work close with key stage-holder to align on action and project execution
- Develop brand activity based on in-depth brand and consumer understanding
- Develop channel plan, source of growth and clear picture of succes on yearly basic
- Ensure excellent execution of plans from ATL to BTL and channels... to deliver campaigns’ objectives/KPIs through leading and engaging different stakeholders including agencies, sales and channel marketing teams
- Assist in development and execution of brand innovation projects
- Assist in strategic development of the brand (long-term positioning and strategy, digital strategy and communication)
- Manage stage-holder to execute project on time in full with good alignment and collaboration mind-set
- Brand budget & P&L management
- University Degree
- 4+ years marketing experience is required.
- Experience in brand management including the development and execution of media strategy, innovation and creative ideation process.
- A thorough understanding of marketing and business functions at FMCG sector.
- Demonstrated strength in marketing competence with focus on Brand Planning, Brand Strategy, Communication and Media Management.
- Ability to adapt to change and to operate effectively in time constrained and multiple priorities situation
- Strong analytical, decision making, influence, communication & presentation skills
- Achievement driven personality with ability to work in conditions which include multiple priorities, extended work schedules and specific time constraints
- Pro-activity and passion to brand marketing.
- Ability to influence across and up within the organization
- Able to inspire, motivate and lead project teams to achieve outstanding results
- Willing for frequent business travel
- Showing good stage-holder management skill set
- Having ON channel experience is a plus
For further information about the role. Apply today at: https://forms.office.com/e/sq7HVgVKyd
TrueMoney là công ty fintech hàng đầu ở Đông Nam Á, thuộc CP Group, một trong những tập đoàn hàng đầu thế giới và được điều hành bởi Ascend Money, đối tác với Ant Financial - công ty fintech lớn nhất thế giới. TrueMoney cam kết đạt được sự hòa nhập tài chính trong khu vực thông qua sứ mệnh cho phép cả người tiêu dùng không có ngân hàng và người tiêu dùng kỹ thuật số tiếp cận các dịch vụ tài chính sáng tạo, mang lại cuộc sống tốt đẹp hơn. Phục vụ hơn 30 triệu người tiêu dùng trên 6 quốc gia - từ Thái Lan, Campuchia, Myanmar, Indonesia, Việt Nam đến Philippines, mạng lưới duy nhất với hơn 60.000 đại lý và nền tảng ví di động của TrueMoney đã xử lý hơn 7 tỷ USD giá trị giao dịch vào năm 2018.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2013
Mission
Với các tài năng công nghệ mạnh mẽ, TrueMoney Vietnam đã thiết lập để trở thành một trung tâm công nghệ khu vực hợp tác với các công ty và tổ chức tài chính có uy tín để phát triển các dịch vụ ví điện thoại di động sáng tạo nhằm nâng cao khả năng bao gồm tài chính cho doanh nghiệp và người tiêu dùng
Review True Money
Giờ giấc làm việc co dãn hợp lý(IT)
Chế độ OK. thời gian làm việc thoải mái(IT)
Về chế độ chính sách thì ổn(IT)