Việc làm Trung Nguyên Franchising

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Admin cum Personal Assistant to MD (HCMC)
Trung Nguyên Franchising
54 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Purpose of the position
This position encompasses a range of responsibilities, including general administrative tasks, consumable management, stationery management, facility management, and providing administrative support to the Managing Director.
Main Duties & Responsibilities
Assistant scope
Schedule & prepare meetings - notes / files
Support email / communication via call or face to face
Take notes & actions and manage central action list for all site & department
Book flight / restaurant / meetings & coordinate logistics during the day
Pay & collect invoice - make expense report
General chores and errands
Inform related parties with transparent information
Procurement scope
Arrange Gift/Uniform/PPE/Employee cards and other gifts (for internal event, project, adhoc award, training, vendor, customer)
Order business card
Follow up & book air ticket & hotel
Check invoices for meal (while travelling)
Lunch/dinner arrangement
stationery etc - general repetitive procurement
MHE maintenance
Internal events/party arrangements - coordinate with TU team; internal vehicle arrangement for company parties and dinners
Administrative scope
Handling hard and soft copies (debit note, PO, etc) from relevant departments (Procurement/ Ops team/Sales, etc)
Manage asset list all sites
Arrange seating layout and prepare stuffs for office moving, for new employees
Check Compliance documents/requests
Car logistics arrangement
Legal management of documents and document flow, approval matrix
Checking HR-Admin contract/fee; check/understand contract at other sites
ISO documents preparing & checking
Schedule & prepare meetings - notes / files
Support email / communication via call or face to face
Take notes & actions and manage central action list for all site & department
Book flight / restaurant / meetings & coordinate logistics during the day
Pay & collect invoice - make expense report
General chores and errands
Inform related parties with transparent information
Arrange Gift/Uniform/PPE/Employee cards and other gifts (for internal event, project, adhoc award, training, vendor, customer)
Order business card
Follow up & book air ticket & hotel
Check invoices for meal (while travelling)
Lunch/dinner arrangement
stationery etc - general repetitive procurement
MHE maintenance
Internal events/party arrangements - coordinate with TU team; internal vehicle arrangement for company parties and dinners
Handling hard and soft copies (debit note, PO, etc) from relevant departments (Procurement/ Ops team/Sales, etc)
Manage asset list all sites
Arrange seating layout and prepare stuffs for office moving, for new employees
Check Compliance documents/requests
Car logistics arrangement
Legal management of documents and document flow, approval matrix
Checking HR-Admin contract/fee; check/understand contract at other sites
ISO documents preparing & checkingYêu Cầu Công Việc
Skills and Specification
Experience as Admin Staff/ Personal assistant or similar role
Ability to use English both spoken and written
Proficiency in MS Word, Excel & Outlook
Dynamic, details oriented.
Professional attitude and appearance
Skills and Personalities
Detail oriented
Punctual
Assertive
Fluent in English
Pro-active
MS-office skills in teams, outlook, excel, powerpoint etc
Flexible mindset
Willing to work OT as required
Confident & enthusiasticChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá