Việc làm VEGA CITY JSC

Cập nhật 18/12/2024 22:40
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Vega City
Customer Service Officer - Contact Center
VEGA CITY JSC
53 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Vega City
VEGA CITY JSC Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu vực Bãi Tiên, Khóm Đường Đệ, Phường Vĩnh Hòa, Tp. Nha Trang, Khánh Hòa

Dự án VegaCity Nha Trang thuộc chủ đầu tư KDI Holdings, là một trong những Dự án đẳng cấp, quy mô lớn tọa lạc tại thành phố Nha Trang, với tổ hợp nhiều Khách sạn & Khu nghỉ dưỡng được Quản lý bởi các thương hiệu Quốc tế 5*; Chúng tôi tự hào được mang đến cho mọi người một môi trường làm việc chuyên nghiệp, và nhiều cơ hội phát triển cho sự nghiệp của mỗi người trong tương lai.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2011

Mission

  • Gran Meliá Nha Trang có tầm nhìn hoàng hôn triệu đô cũng là một trong những điểm nổi bật của Vega City Nha Trang. Được thiết kế bởi các nhà thiết kế đẳng cấp thế giới Hirsch Bedner Associates, HBA Architecture và Intaran Design, những kiệt tác kiến ​​trúc này được tạo ra mang hơi thở tinh tế của Tây Ban Nha và thấm nhuần triết lý thịnh vượng lâu dài. Gran Meliá Nha Trang không chỉ là điểm đến cho những hành trình du lịch sành điệu của những du khách sành điệu mà còn là chìa khóa mở ra cơ hội khám phá những niềm vui bất tận. Vega City Nha Trang là nơi tuyệt vời nhất để đón nhận cuộc sống sôi động, đầy màu sắc và thú vị cả ngày lẫn đêm, nơi mọi khoảnh khắc hạnh phúc đều trở thành vĩnh cửu.

Những nghề phổ biến tại VEGA CITY JSC

Bạn làm việc tại VEGA CITY JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VEGA CITY JSC

VEGA CITY JSC

Click để đánh giá