Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Sales Assistant Manager - Logistics | Phó phòng kinh doanh - Hậu Cần
Job Code: 111839
- Working location: Nam Tu Liem District, Ha Noi City, Vietnam
- Monthly Salary: 24,000,000~48,000,000VND
Responsibility
• Hunting sales for new accounts (mostly freehand)
• Conduct sales planning for assigned territories and industries.
• Close follow-up with potential and existing customers to maintain, grow, and secure more business.
• In collaboration with the Sales Manager, responsible for leading the company’s efforts in sales, presentations, internal training, assessment services, and proposals related to the value proposition.
• Approach and analyze the customer’s business and technology requirements and develop customized solutions to fit the need.
• Achieve sales targets set by management.
• Do coaching staff in the Sales team in terms of Sales matters
• Work closely with other departments within the company to settle claims and propose solutions
• Comply with the company’s policy on business ethics.
• Complete the Company’s sales reporting requirements (to the Manager or higher level) in a timely manner.
• Convert sales leads into customers
• Other jobs as required by line manager/BOD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience>
• Education: Bachelor's degree
• Age: 30 - 40
• Gender: Any
• Language: English business level (good writing & speaking)
• Experience:
- At least 3 years experience as a Sales Leader/Sales Assistant Manager and at least 5 years of working experience in Sales Freight Forwarding, Logistics, Local Delivery…
• Other:
- Have management skill
- Experience with local, MNC customers
- Proven track record of sales achievements
- Good at Microsoft Office
<Preferable Skill / Experience>
・Having Experience in Japanese companies
・Certificate of formal sales training programs
<Personality>
・Extroverted, can-do spirit, customer-centric, good interpersonal skills
・Soft skills in networking/persuasion/presentation/negotiation
・Ability to deliver value to customers, willing to stand from customers' point of view
・Ability to work in groups and independently and able to work under high-pressure
・Ability to work hard and take responsibility
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: 24 Tr - 48 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine là công ty thành viên của Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị trực thuộc Tập Đoàn Đất Xanh – một trong những đơn vị bất động sản chuyên nghiệp và uy tín nhất Việt Nam. Trong hành trình 12 năm hoạt động, chúng tôi đã vươn lên trở thành Đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản hàng đầu cả nước với thị phần lớn nhất miền Bắc.
Không chỉ hướng đến mục tiêu đem đến những sản phẩm bất động sản ưu việt cho khách hàng nội địa, với khát vọng vươn tầm thế giới, trở thành đơn vị kinh tế toàn cầu trong tương lai, Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine tự hào tiên phong dẫn đầu trong lĩnh vực “xuất khẩu” bất động sản Việt Nam ra thị trường quốc tế, phân phối các sản phẩm bất động sản đầu tư – an cư chất lượng tới khách hàng và nhà đầu tư nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành