Responsible for executing strategies to acquire new customers and sustain existing business, meeting sales quotas and contributing to organizational objectives. This role also oversees a wider geographic area and managing higher account revenue-based customers, while cultivating customer relationships and fostering strong internal collaborations for enhanced market insights.
What You Will Be Responsible For
- Establish and maintain long term customer relationships as well as achieve profitable growth through the current customer base and the acquisition of new accounts.
- Develop and implement a strategy for acquiring new businesses.
- Ensure profit development against target and maintain customer satisfaction.
- Build strong working relationships with internal stakeholders and partner closely with operations to drive further market insights.
Minimum Education
- Bachelor's degree or equivalent
- At least two (2) years of work experience in Logistics sales is required. For Associate level, no prior experience is required
- For Senior level, three (3) years of work experience in Logistics sales is required
- Strong Account Management
- Strong presentation skills
- Proven expertise in influencing, persuading, negotiating and decision making
- Strong in written & verbal
- communication
- Comfortable networking with anyone
All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, color, national origin, genetics, religion, gender, marital status, pregnancy (including childbirth or a related medical condition), physical or mental disability, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.
Our Company
FedEx is one of the world's largest express transportation companies and has consistently been selected as one of the top 10 World’s Most Admired Companies by "Fortune" magazine. Every day FedEx delivers for its customers with transportation and business solutions, serving more than 220 countries and territories around the globe. We can serve this global network due to our outstanding team of FedEx team members, who are tasked with making every FedEx experience outstanding.
Our Philosophy
The People-Service-Profit philosophy (P-S-P) describes the principles that govern every FedEx decision, policy, or activity. FedEx takes care of our people; they, in turn, deliver the impeccable service demanded by our customers, who reward us with the profitability necessary to secure our future. The essential element in making the People-Service-Profit philosophy such a positive force for the company is where we close the circle, and return these profits back into the business, and invest back in our people. Our success in the industry is attributed to our people. Through our P-S-P philosophy, we have a work environment that encourages team members to be innovative in delivering the highest possible quality of service to our customers. We care for their well-being, and value their contributions to the company.
Our Culture
Our culture is important for many reasons, and we intentionally bring it to life through our behaviors, actions, and activities in every part of the world. The FedEx culture and values have been a cornerstone of our success and growth since we began in the early 1970’s. While other companies can copy our systems, infrastructure, and processes, our culture makes us unique and is often a differentiating factor as we compete and grow in today’s global marketplace.
Trải qua 20 năm xây dựng và trưởng thành, hiện nay Công ty CP Tập đoàn An Phát là một trong những Tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực sản xuất bao bì màng mỏng hàng đầu tại Việt Nam và khu vực Đông Nam Á.
Với 15 Công ty thành viên trong đó có 4 Công ty đã thực hiện được niêm yết trên thị trường chứng khoán Việt Nam, chúng tôi khẳng định được thương hiệu, uy tín và vị trí của mình để đưa sản phẩm ra thị trường ngoài nước như: Châu Âu , Mỹ, Các tiểu vương quốc Ả Rập, Nhật Bản, Hàn Quốc, Singapore, Đài Loan, Philippine…
Đến thời điểm hiện tại, chúng tôi đã hoàn toàn tự tin với năng lực và vị thế cạnh tranh của mình để chuyển sang một giai đoạn phát triển mới với những dự án đầu tư tập trung vào các sản phẩm chủ lực là bao bì thân thiện với môi trường, nhựa kỹ thuật có hàm lượng công nghệ cao, hóa chất và phụ gia ngành nhựa xơ sợi nhân tạo polyester, nguyên vật liệu đầu vào ngành nhựa… Thông qua nghiên cứu, sáng tạo và đổi mới; chúng tôi luôn mong muốn đem lại những giá trị tốt nhất cho khách hàng và cổ đông, người lao động của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ Bảo hiểm y tế & Bảo hiểm xã hội theo luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội về môi trường
- Team Building
- Du lịch, tham quan, nghỉ mát hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Năm 2002, Công ty TNHH Anh Hai Duy tiền thân của Tập đoàn An Phát Holdings ra đời.
- Năm 2005, Nhà máy sản xuất bao bì đầu tiên của Tập đoàn đi vào hoạt động tại KCN Nam Sách, Hải Dương với công suất thiết kế 13.200 tấn/năm.
- Năm 2009, Thành lập Công ty Cổ phần An Tiến Industries (tiền thân là Công ty Cổ phần Nhựa và Khoáng sản An Phát – Yên Bái).
- Năm 2013, Quy mô sản xuất và kinh doanh của Tập đoàn tăng trưởng vượt bậc, tổng năng lực sản xuất của An Phát Holdings lên tới 57.000 tấn/năm.
- Năm 2017, An Phát Holdings trở thành doanh nghiệp nhựa công nghệ cao số 1 Việt Nam. Cũng năm 2017, An Phát Holdings chuyển đổi sang mô hình Tập đoàn, thành lập thêm nhiều công ty thành viên, hoàn thiện hệ sinh thái doanh nghiệp.
- Năm 2018: Công ty Cổ phần Nhựa Hà Nội (HPC) chính thức trở thành thành viên của Tập đoàn An Phát Holdings.
- An Phát Holdings trở thành Tập đoàn nhựa công nghệ cao, thân thiện môi trường hàng đầu Đông Nam Á.
- Năm 2019, Sau 2 lần đổi tên thành Công ty CP Nhựa và Bao bì An Phát và Công ty CP Nhựa và Môi trường Xanh An Phát, Anh Hai Duy chính thức có tên mới nhất là Công ty CP Nhựa An Phát Xanh.
- Ngày 28/7/2020, Tập đoàn An Phát Holdings chính thức niêm yết mã chứng khoán APH trên sàn HoSE
- Tháng 2/2022, Tập đoàn An Phát Holdings động thổ nhà máy sản xuất chất dẻo phân hủy sinh học PBAT đầu tiên tại Đông Nam Á, có công suất 30,000 tấn/năm với số vốn đầu tư 120 triệu USD, được đặt tại Khu Công nghiệp Nam Đình Vũ, quận Hải An, thành phố Hải Phòng.
Mission
Thúc đẩy và hỗ trợ các doanh nghiệp Việt Nam cùng phát triển, nâng tầm vị thế thương hiệu nhựa công nghệ cao và thân thiện với môi trường Việt Nam.