Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
Mô tả Công việc
Roles and Responsibilities
• Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization.
• Clarify any questionable invoice items, prices or receive signatures.
• Obtain proper information and/or data regarding invoice payments.
• Assemble invoices to be completed for payment.
• Verify and calculate all extensions and totals on invoices (calculating and taking discounts when applicable).
• Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval.
• Check vendor files for any previous payments and assign voucher numbers.
• Maintain copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files.
• Prepare vouchers listing invoice number, date, vendor address, item description, amounts and coding per accounting policies and procedures.
• Prepare periodic reports (VAT, FCT, etc.) and other records.
• Review payment term in draft contracts.
• Collect invoices and other related documents for tax purpose.
• Monitor authorized account reconciliation process.
• Administer all bank transactions and oversee data recording procedures monthly.
• Provide support to auxiliary schedules for auditing purposes as per assigned work.
• Analyze different general ledger accounts regularly.
• Collate bank statements on monthly basis.
• Other tasks assigned by line Manager
Yêu Cầu Công Việc
• 2+ years of Accounting/Auditing experience.
• Must be well organized and a self-starter.
• Willing to learn.
• Detail oriented, professional attitude, reliable.
• Must have fluent English (both verbal & written).
• 1+ years of Experience in real estate or construction is a BIG plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hexagon là một agency thiết kế công nghiệp - thương mại, tổ chức sự kiện, truyền thông và Marketing với hơn 13 năm kinh nghiệm. Chúng tôi sở hữu các dịch vụ này đồng bộ,linh hoạt và luôn phát triển nhằm mang tới lợi ích tối đa cho khách hàng.
Với hơn 350+ nhân sự với tư duy tích cực, sáng tạo và giàu kinh nghiệm từ Hà Nội - Đà Nẵng và tp. Hồ Chí Minh, Hexagon luôn sẵn sàng tư vấn, triển khai và hỗ trợ khách hàng trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2005: Công ty được thành lập
Mission
Xây dựng một môi trường làm việc chuyên nghiệp với khách hàng và nhân viên Hexagon.